Het grote GTA 3 topic deel 7

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.375 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 19:36 schreef ICBM het volgende:
Welke van deze bakken is nou de beste? die cheeta stuurt masterlijk maar die Perrenial is sneller..
De linkse bak op dat plaatje is de Cheetah, right there,
snel bakkie, lekkere besturing :)

Maar die rechtse is geen Perrenial maar een Infernus :o
Perrenial is zo'n slome stationcar met none of bijna
geen besturing.

Maarehm, ik ga voor de Infernus. Toch iets sneller en
die besturing kan ik zo aan wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die perrenial vind ik eigenlijk best wel lekker rijden, je kan hem goed mooi slippend door de bocht laten gaan, probeer voor een bocht maar eens flink te zwabberen en dan een mooie bocht naar links, is best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 19:42 schreef Friek_ het volgende:

[..]

De linkse bak op dat plaatje is de Cheetah, right there,
snel bakkie, lekkere besturing :)

Maar die rechtse is geen Perrenial maar een Infernus :o
Perrenial is zo'n slome stationcar met none of bijna
geen besturing.

Maarehm, ik ga voor de Infernus. Toch iets sneller en
die besturing kan ik zo aan wennen :)
How pardon, die perrenial moet een Infernus zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Op maandag 10 juni 2002 19:37 schreef Hypno het volgende:
Waarom geeft niemand antwoord? ik vroeg waar kan je de radio stations d/l? Geen gta3warehouse want die is down. (toch?)
Radio stations downloaden :?
Koop toch de legale versie als je radio wilt :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Op maandag 10 juni 2002 19:56 schreef MadMarky het volgende:

[..]

Radio stations downloaden :?
Koop toch de legale versie als je radio wilt :P
Hij bedoelt x-tra radio stations, net als de mp3 player, denk ik :P

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 19:58 schreef valentinorossi het volgende:

[..]

Hij bedoelt x-tra radio stations, net als de mp3 player, denk ik :P
Ik hoop nog nog een radio sessie van Micheal Hunt (Head Radio)!! Zie SIG :P

En zeker eentje extra van de chatterbox! gewoon masterlijk hoe die gozer alles en iedereen loopt af te zeiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 18:44 schreef Aerox.2000 het volgende:

[..]

Het kan dacht ik met z'n yankee ofzo, en die bussen staan vlak bij de haven (waar die linerunner staat)
]

die bussen vlak bij de haven zijn te klein hoor! (die plaats waar 2 bussen staan bedoel je?)
waar kan ik een yankee vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hidden-package die op die hoek lag (ik weet niet of je die zoekt) heb ik gepakt door een Yankee op de hoek te zetten, een busje ertegen over, spring eerst op het dak van het busje en daarna op het dak van de Yankee, dan kan je het pakje pakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 20:13 schreef Outlawz het volgende:
Die hidden-package die op die hoek lag (ik weet niet of je die zoekt) heb ik gepakt door een Yankee op de hoek te zetten, een busje ertegen over, spring eerst op het dak van het busje en daarna op het dak van de Yankee, dan kan je het pakje pakken :D
maar kan je dan ook op het dak?? en waar staat die yankee?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 18:38 schreef jcross het volgende:
weet iemand hoe ik hier op kom ????????
...plaatje...
De treinbaan loopt daar langs. Als je vlak om de hoek (achter de taxi-centrale) het station oploopt, kun je met een sprong op het dak komen van Liberty Farmecutials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 18:36 schreef Aerox.2000 het volgende:
Ik heb nu de "gang-file" aangepast zodat de gang-members niet meer op je schieten >:)
Download(doel opslaan als) de file in "GTA3map\data\" zetten
Dank je wel. Ik was net ook al bezig dit aan te passen, want ik werd gek van die beschietingen (ik zit nu op 78% van het spel).
Ben jij er al achter wat die hoge nummers onder kolom J in het pedstats.dat bestanden betekenen?
Ze staan niet onder de legenda. Ik denk dat het een soort optelling is, dus: 14 = 8 + 4 + 2 (2:CanKneeHead, 4:CanKick, 8:CanRoundHse), maar dat weet ik niet zeker...
Tnx anyhoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 20:18 schreef jcross het volgende:

[..]

maar kan je dan ook op het dak?? en waar staat die yankee?????????
Nee je kan daar niet op het dak, en een Yankee is zo'n grote bestelbus zeg maar, rijd daar veel rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gangs zijn juist cool...altijd als ik langs de gang (speciaal die Columbian Triad eikels) gebieden kom 'plak ik er altijd een paar om m'n bumper' in het voorbijgaan..zij schieten..hihihih

COMMIN' TRU!!
Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/GTA+lll/__hr_Commin%27+thru.jpg?bcsdPB9AzRFe3gKH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 20:19 schreef Cyberneer het volgende:

[..]

De treinbaan loopt daar langs. Als je vlak om de hoek (achter de taxi-centrale) het station oploopt, kun je met een sprong op het dak komen van Liberty Farmecutials.
woei! het is gelukt :)

alleen springen lukt niet, daar is het te ver weg voor. Maar met een auto die redelijk wat gas geeft en wat geluk lukt het :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/woeiiiiii.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 20:36 schreef jcross het volgende:

[..]

woei! het is gelukt :)

alleen springen lukt niet, daar is het te ver weg voor. Maar met een auto die redelijk wat gas geeft en wat geluk lukt het :)

[plaatje]
Bij mij lukte het juist niet met de auto en wel met rennen. Check hier:
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/1422.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 17:24
Op maandag 10 juni 2002 20:25 schreef Cyberneer het volgende:

[..]

Dank je wel. Ik was net ook al bezig dit aan te passen, want ik werd gek van die beschietingen (ik zit nu op 78% van het spel).
Ben jij er al achter wat die hoge nummers onder kolom J in het pedstats.dat bestanden betekenen?
Ze staan niet onder de legenda. Ik denk dat het een soort optelling is, dus: 14 = 8 + 4 + 2 (2:CanKneeHead, 4:CanKick, 8:CanRoundHse), maar dat weet ik niet zeker...
Tnx anyhoe :)
Daar ben ik ook nog niet achter..maar ik zal wel eens testen. (maar bv 4 + 6 = 10 en 8 + 2 = 10 :? dan klopt het al niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*gaap*
Vanaf dit dak wordt het al snel saai, je wordt niet/amper geraakt maar je kan wel lekker ventjes afknallen.
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/1423.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dat ga ik ook es proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big'n' veiny missie (niet te doen) :( :( |:( |:(

Ik wordt er helemaal niet goed van, ik krijg het maar niet voorelkaar om de big'n' veiny missie te halen
Tis die missie bij de telefoon, dat je in een Van xxx-boekjes moet volgen. En op het einde iemand neerknallen. Bij elk stapeltje boekjes, krijg je een seconde bij je tijd op.

Kan ook geen cheat of wat dan ook vinden, alleen dat ik die 'van' met een andere auto naar voren moet duwen, en dan pas instappen (vlak bij eerste stapen boekjes)....

Weet iemand hoe ik deze missie kan halen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:46

L0g0ff

omg

Deze vraag zal vast al een keer gepost zijn maar ik heb geen zin om 7 topics door te lezen ;)

Ik heb een vraagje over (volgens mij) de laatste missie van het eerste eiland ("last request" van gangster "s"). Ik moet een mooie sport wagen crushen. Dus ik stap in die auto en vervolgens klapt dat ding verrot :(

Ik had zo het idee dat ik dat ding naar de sloop moest brengen.

Nu zou ik hem wel verrot willen knallen alleen ik heb geen wapens. Is het nou de bedoeling dat ik eerst 10 tallen gangsters om zeep help en met die wapens die auto verrot knal of moet kan ik die bom in de auto onschadelijk maken :?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet naar die message kijken die je dan krijgt bij die last requests missie, want het is een val, als je dan naar Maria gaat kan je naar het 2de eiland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:46

L0g0ff

omg

hehe LOL @ die missie ;) ok ik ga het meteen proberen tnx :)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:04
de rode taxi in harwood staat vlakbij de brandweerwagen op eiland 1, vlakbij head radio gebouw dus zeg maar achter het stukje van de diablo's kmoest ook ff zoeken maar toen ik er doorheen crossete zag ik ineens harwood dus ik vol op de rem, heuveltje, weggetje, heuveltje, kade, bankje nog net gestopt voor de rand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 20:03 schreef Xof het volgende:

[..]

Voor de mensen die deel 6 niet meer inkijken :)
he thanks man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens speculaties op http://www.gta3.com/ ligt de traagheid van GTA3 aan de 30 seconden replay die is ingebouwd. De mensen van Rockstar zijn ermee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 22:24 schreef bolleh het volgende:
de rode taxi in harwood staat vlakbij de brandweerwagen op eiland 1, vlakbij head radio gebouw dus zeg maar achter het stukje van de diablo's kmoest ook ff zoeken maar toen ik er doorheen crossete zag ik ineens harwood dus ik vol op de rem, heuveltje, weggetje, heuveltje, kade, bankje nog net gestopt voor de rand :D
kan je een screenshot van die taxi hier neer zetten. Wil hem wel eens zien. En rijdt die ook een beetje fijn? Met andere woorden is het de moeite waard om hem te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 22:54 schreef Cyberneer het volgende:
Volgens speculaties op http://www.gta3.com/ ligt de traagheid van GTA3 aan de 30 seconden replay die is ingebouwd. De mensen van Rockstar zijn ermee bezig.
Yep was al 3x gemeldt op het topic...
Volkomen begrip trouwens dat dit topic niet meer bij kan houden ,maarre waarom kunnen ze niet gewoon ff zeggen welke file je eruit moet rotten ,want ik gebruik die replay nooit ....de camerastand is toch altijd fout |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Op maandag 10 juni 2002 22:59 schreef blijstar het volgende:

[..]

kan je een screenshot van die taxi hier neer zetten. Wil hem wel eens zien. En rijdt die ook een beetje fijn? Met andere woorden is het de moeite waard om hem te halen :)
strax een screenshot, kheb police on my tail :D
<edit> screenshot, khoop dat je er wat aan hebt, de auto is niet speciaal ofzow, rijdt wel lekker, net als cabbie gewoon, maar er zitten spikes met bloed op de bumpers :D
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/rodetaxi.jpg

zie ik spoken of schaduwd de politie mij?
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/trein1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/trein2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/trein3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 17:24
ik ben bezig met een Pet stat editor(voor de tweakers ;) die het willen aanpassen)

screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tweakgot/PSE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 23:54 schreef Aerox.2000 het volgende:
ik ben bezig met een Pet stat editor(voor de tweakers ;) die het willen aanpassen)

screenshot:
[afbeelding]
Mooi!! hey kijk nu kunnen we de wouten in hun broek laten schijten zodra ze een schot horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ging voor de gein ff spelen, ga ik zonder rocket launchers rellen schoppen...helis maken me af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 00:16 schreef bolleh het volgende:
ging voor de gein ff spelen, ga ik zonder rocket launchers rellen schoppen...helis maken me af :/
met de m16 gaat ie na 3 clips ook wel dood hoor :7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Does anyone the heck know hoe je van 2 sterren af komt? Ik zit bij de missie Gettaway en ik heb al een bribe gevonden, maar nu moet ik die andere 2 nog kwijtraken... kom je daar vanzelf vanaf? Zo ja, dan duurt dat wel heeeeel erg lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 07:32 schreef Voxie2 het volgende:
Does anyone the heck know hoe je van 2 sterren af komt? Ik zit bij de missie Gettaway en ik heb al een bribe gevonden, maar nu moet ik die andere 2 nog kwijtraken... kom je daar vanzelf vanaf? Zo ja, dan duurt dat wel heeeeel erg lang...
Als je nog maar één ster hebt moet je je ff rustig houden. Dus niet schieten met je wapen, mensen overrijden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zit nu bij een missie dat ik die geld auto moet crushen.

Dan is hij bijna kapot en dat krijg ik 2 politiesterren. :(

Maar als ik dan mijn truck uitstap dan pakt de politie me meteen op.

Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Doorrijden, niet uit je truck komen, en een bribe gaan opzoeken. Er ligt er 1 bij de docks... Moet je van tevoren ff kijken of je er 1 kan vinden zodat je daar gebruik van kunt maken als je hem nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Jaja mensen, ik ben eindelijk op Eiland 3!! :* Ik heb het spel gekocht de eerste dag dat het uitkwam natuurlijk, doordat ik meer fun heb in taxi'n en hoertjes platrijden ging die storyline nouw niet echt vooruit. Ik reed op eiland 3 die villawijk in(het was net donker in Liberty City) en wat zie ik daar rijden; Mr Woopee!!! Direct gekaapt natuurlijk en hem naar de hideout gereden. Daarna ff afgeleverd in de haven en snel om een Dodo ;) Ik vloog over 7 seconden voordat ik tegen een muur stuiterde |:( Na het afleveren van die DoDO in de haven (vreemd maar waar, politie kijkt niet vreemd op van een DODO tussen de minibusjes en stationcars) ben ik proberen gaan vliegen, was ik al een poosje vergeten te saven en beland de DODO in het water ---> alle wapens weereens kwijt, tegenvaller :(
Nieuwe bazooka's kosten een fortuin :( Jammer dat ik nouw op mijn werk zit, anders probeerde ik nu mijn vliegrecord van wel 7 seconden te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 08:57 schreef Voxie2 het volgende:
Doorrijden, niet uit je truck komen, en een bribe gaan opzoeken. Er ligt er 1 bij de docks... Moet je van tevoren ff kijken of je er 1 kan vinden zodat je daar gebruik van kunt maken als je hem nodig hebt...
Dus als hij kapot is kan ik hem laten staan. een bribe opzoeken en dan terugkeren?
Dan is het vet makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo grappig om kat en muis te spelen met de politie, in die snelle racewagens maken ze geen kans, tenzij ze 4 sterretjes hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 08:43 schreef Xavier het volgende:
Ik zit nu bij een missie dat ik die geld auto moet crushen.

Dan is hij bijna kapot en dat krijg ik 2 politiesterren. :(

Maar als ik dan mijn truck uitstap dan pakt de politie me meteen op.

Hoe los ik dit op?
Sneller instappen. Ik heb die missie gister nog voor mijn broertje uitgespeeld. Ik had die geldwagen met een truck (die grote oplegger uit de haven) tegen de ziekenhuismuur gepind (vlakbij het politiebureau dus). Mannetjes stappen uit, ik stap vlug in en trash wat coppers. De truc is instappen en meteen gasgeven, je kan al gasgeven voordat je de deur dichthebt, dan hangt er soms nog een agentje aan je deur maar als je wat snelheid hebt dan valt die er wel vanaf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
Op dinsdag 11 juni 2002 09:03 schreef Midnightimpact het volgende:
anders probeerde ik nu mijn vliegrecord van wel 7 seconden te verbeteren.
vliegen is easy :)
check faq...
pad is waar je numlock zit enz

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
Op dinsdag 11 juni 2002 10:06 schreef Cooliez het volgende:

[..]

vliegen is easy :)
check faq...
pad is waar je numlock zit enz
't zal wel komen dat ik dom ben ofzo ;) want ik heb al die faqs, en al de GTA3 topics al voledig overgelezen. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Op dinsdag 11 juni 2002 09:05 schreef Xavier het volgende:

[..]

Dus als hij kapot is kan ik hem laten staan. een bribe opzoeken en dan terugkeren?
Dan is het vet makkelijk!
Nee je kan gewoon in je truck blijven zitten en over een bribe heen rijden, dan heb je hem ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
Gister ging het bijna mis met mij, ik zat op de fiets, zag een dame met laarzen, zo'n netje erboven en een rok. Netzoals die hoertjes in GTA3. Ik reed de stoeprand al op om haar eens even plat te rijden. Door de klap van de stoeprand kwam mijn zadel redelijk hard in mijn noten waardoor ik realiseerde dat het toch geen spelletje was :D
Dat vrouwtje keek wel raar op trouwens. Ik Voel mijn noten nog trouwens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Op dinsdag 11 juni 2002 10:37 schreef Midnightimpact het volgende:
Gister ging het bijna mis met mij, ik zat op de fiets, zag een dame met laarzen, zo'n netje erboven en een rok. Netzoals die hoertjes in GTA3. Ik reed de stoeprand al op om haar eens even plat te rijden. Door de klap van de stoeprand kwam mijn zadel redelijk hard in mijn noten waardoor ik realiseerde dat het toch geen spelletje was :D
Pleuris das wel heel erg zeg... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
Op dinsdag 11 juni 2002 10:37 schreef Midnightimpact het volgende:
lol!!

trouwens, k heb 31 van de 33 pakages in level 1 :D (ben overnieuw begonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Waar halen jullie allemaal in hemelsnaam de tijd vandaan om nu al op eiland drie te zitten enzo! Ik speel het every chance I get en ik zit nu nog steeds op eiland 1 (niet voor lang overigens...) Ben nu bij de missie dat je die boot moet opblazen, maar daar kom ik maar niet voorbij... (tips??)

Anywayz... just wanted to get that off my chest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=510773/6/100]
check mijn post :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
Op dinsdag 11 juni 2002 11:22 schreef Voxie2 het volgende:
Waar halen jullie allemaal in hemelsnaam de tijd vandaan om nu al op eiland drie te zitten enzo! Ik speel het every chance I get en ik zit nu nog steeds op eiland 1 (niet voor lang overigens...) Ben nu bij de missie dat je die boot moet opblazen, maar daar kom ik maar niet voorbij... (tips??)

Anywayz... just wanted to get that off my chest...
Ik kocht GTA3 op de release date, iedere dag een paar missies en je bent erzo. Ik was al op eiland 2 in 2 dagen ofzo, naar eiland 3 duurde heel wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
heeft er iemand nog nieuwe auto's gezien op eiland 3? Ik ben alleen de DoDo tegengekomen en zo'n busje dat op eiland 1 en 2 ook rondrijd, maar dan met wat graffiti erop gespoten. (de gang Gang edition ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het eigenlijk al iemand gelukt de bulletproof cheetah te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb godmode een keer gezien als trainer, ach, das echt niks aan ben je zo flauw van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:58
Op dinsdag 11 juni 2002 13:16 schreef jcross het volgende:
mij niet iig, als ik em al op z'n dak krijg, haal ik de garage niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 13:18 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

mij niet iig, als ik em al op z'n dak krijg, haal ik de garage niet :(
precies!! dat heb ik dus ook, maarja, dat heb ik niet uitgebreid kunnen testen aangezien ze bij mij bijna nooit op ze kop gaan.
Heb jij daar een speciaal truukje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 13:16 schreef jcross het volgende:
Yup! :7 En hijs koel hoor. Ik heb hem nie op die manier gehaald zoals hij in al die FAQ's staat; Coach gebruiken voor wegblokkade, dat werkt namelijk voor geen flikker... Ik heb gewoon meegeracet, na 3x vloog er een uit de allereerste bocht, knalde tegen de muur, d8 te kunnen wallwalken en viel op zijn ruggie :) Nou, met mijn viper koste me het iets van een kwartier om dat ding van daar in mijn garage te krijgen... Maar het was het waard O+. Hijs volledig bulletproof, explosionproof en fireproof. Granaatjes, m16 en de hele reutenmeteut doen hem nix :Y) Kheb hem trouwens ook nog ff blauw gespoten :9~

Ff off-topic:
pappa's nieuwe gemodde mafia sentinel :7
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lhjvenne/pictures/daddy'snewmafiacar.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 13:38 schreef DaniL het volgende:

[..]

Yup! :7 En hijs koel hoor. Ik heb hem nie op die manier gehaald zoals hij in al die FAQ's staat; Coach gebruiken voor wegblokkade, dat werkt namelijk voor geen flikker... Ik heb gewoon meegeracet, na 3x vloog er een uit de allereerste bocht, knalde tegen de muur, d8 te kunnen wallwalken en viel op zijn ruggie :) Nou, met mijn viper koste me het iets van een kwartier om dat ding van daar in mijn garage te krijgen... Maar het was het waard O+. Hijs volledig bulletproof, explosionproof en fireproof. Granaatjes, m16 en de hele reutenmeteut doen hem nix :Y) Kheb hem trouwens ook nog ff blauw gespoten :9~
screens!!
en is het gewoon toeval als ie op z`n kop gaat of is er een speciaal trukkje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op dinsdag 11 juni 2002 13:28 schreef jcross het volgende:

[..]

precies!! dat heb ik dus ook, maarja, dat heb ik niet uitgebreid kunnen testen aangezien ze bij mij bijna nooit op ze kop gaan.
Heb jij daar een speciaal truukje voor?
speciaal trucje?
nee, geluk hebben
of die auto een stoeprand oprammen wil ook nog wel eens helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar staat hoe je da moet deon ?
waar staat da ding >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 14:19 schreef dahaaz het volgende:
waar staat da ding >?
bij de turismo race in level 1 heb je die wagens, maar heeeeeeeeel moeilijk te bemachtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op dinsdag 11 juni 2002 14:19 schreef dahaaz het volgende:
waar staat da ding >?
op voldoende GTA3 sites:
http://gta3.plank902.com/car.htm
http://guide.grandtheftauto3.net/
http://gamespot.com/gamespot/gameguides/all/gtaiii/index.html

enz. enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 14:22 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

op voldoende GTA3 sites:
http://gta3.plank902.com/car.htm
http://guide.grandtheftauto3.net/
http://gamespot.com/gamespot/gameguides/all/gtaiii/index.html

enz. enz. :)
daar staat toch niet hoe je de bp cheetah kan krijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
waar staat ook alweer dat proggie waarmee je skins van alles "uit kunt pakken" en dan weer invoegen nadat je ze hebt gemod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

hoe krijg je meer als 4 sterren?
ik kom nl niet verder als 4 sterren, hoeveel politieagenten, auto's helicopters ik ook neerschiet.
ik wil die FBI auto nu wel us hebbe,

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Op dinsdag 11 juni 2002 15:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ik kom nl niet verder als 4 sterren, hoeveel politieagenten, auto's helicopters ik ook neerschiet.
knal wat helis neer, wat politieagenten en je hebt na een tijdje 5 sterren

ik ga soms veel wapens kopen, op eiland 2 op die multistore garage staan en knallen maar, dan wat helis, wat autos en dan komt de fbi(moet je echt op de rand van de garage staan anders komen ze niet) en dan trek ik mn M16 tevoorschijn BOEM BOEM :D

met n tank constant rondrijden wil ook wel helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://evilzz.net/aniel/images/cool.jpg
Check mijn garage op Staunton Island.
- Bulletproof Patriot
- Infernus
- FBI car
- Banshee
- Yakuza Stinger
- FBI car

Heeft iemand nog iets beters in zijn garage staan? 8-)
Dacht het niet. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 15:12 schreef aniel05 het volgende:
[afbeelding]
Check mijn garage op Staunton Island.
- Bulletproof Patriot
- Infernus
- FBI car
- Banshee
- Yakuza Stinger
- FBI car
hoe kom je aan een bp patriot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik een keer gekregen van Ray toen ik hem naar het vliegveld moest brengen. 8-)
Zat in een garage op Staunton Island samen met wat wapens.
Als je Ray naar het vliegveld brengt, krijg je de sleutel van die garage. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 15:18 schreef aniel05 het volgende:
Die heb ik een keer gekregen van Ray toen ik hem naar het vliegveld moest brengen. 8-)
Zat in een garage op Staunton Island samen met wat wapens.
Als je Ray naar het vliegveld brengt, krijg je de sleutel van die garage. :Y)
hmmz, ik ga nu maar ijverig proberen een bp cheeta te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb GTA3 net uitgespeeld. Laatste missie met die BP patriot gedaan maar nu ben ik hem kwijt!

Is er nog een manier om die patriot terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He weet iemand hoe je een hoer kan neuken of in je auto krijgen?? nog meer leuke dingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik dacht het niet. Jammer, is best wel een vette wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan Sneewpop:
Gewoon een auto pakken (geen taxi of copcar oid). Naast die hoer parkeren. Ze onderhandelt wat bij het raampje en stapt daarna in. Naar een rustig plekje rijden en voila... neuken maar! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kom je daar aan? die eerste race in level 1? die heb ik gewoon gewoonen is eitje met de bashee, maar ik kreeeg die auto niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Are you talking to me?...

Nee die missie is op eiland twee met Ray.
Daar krijg je die BP Patriot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 15:39 schreef aniel05 het volgende:
Aan Sneewpop:
Gewoon een auto pakken (geen taxi of copcar oid). Naast die hoer parkeren. Ze onderhandelt wat bij het raampje en stapt daarna in. Naar een rustig plekje rijden en voila... neuken maar! *D
Ze stapt na het neuken uit.
Vermoord haar doormiddel van een honkbalknuppel.
En tada je hebt je geld ook weer terug.

125 health
geen kogels kwijt en geen geld kwijt.
Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ja, dat was ik nog vergeten. Doe ik ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik wil die kogelvrije cheetah proberen maar die kutgang (blauwe mannetjes) vallen me steeds lastig waardoor ik geen blokkade kan zetten ofzo :(

Mijn garage:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/screenshot138.jpg

Zwarte FBI car en tank (+ Mr. Whoopee voor de mensen die um steeds niet kunnen vinden >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ziet er toch leuk uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dykstrae/forum_goodies/ziet_er_toch_leuk_uit.jpg

Kan iemand even een linkje neerzetten naar die Peds editor....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die bulletproof cheetah nou al :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Krijg je per map gewoon 1 hideout of kun je ook nog wisselen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 17:07 schreef Voxie2 het volgende:
Krijg je per map gewoon 1 hideout of kun je ook nog wisselen??
1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay mensen,

Ik heb weinig zin om alle 800 posts door te lezen.

ik zit vast bij eiland 1 :)

ik moet racen tegen die auto's
die zijn stukken sneller als ik, hoe los ik dit op?

een andere opdracht is dat ik eerst granaten op moet gaan halen, en vervolgens 4 of 5 bussen slopen, die bussen gaan maar NIET kapot.

what to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 16:56 schreef johnnyknoxville het volgende:
Heeft iemand die bulletproof cheetah nou al :?
ik ben er bijna.....

waar ik nu ben:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/aaaaaaaaaaaaa1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/aaaaaaaaaaaa2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 08:51

Nakebod

Nope.

Op dinsdag 11 juni 2002 17:28 schreef arjo_kamp het volgende:
okay mensen,

Ik heb weinig zin om alle 800 posts door te lezen.

ik zit vast bij eiland 1 :)

ik moet racen tegen die auto's
die zijn stukken sneller als ik, hoe los ik dit op?

een andere opdracht is dat ik eerst granaten op moet gaan halen, en vervolgens 4 of 5 bussen slopen, die bussen gaan maar NIET kapot.

what to do?
1: Pak snelle auto (Police, banshee, iets ander snels)
Rijdt niet meteen volgas, laat hun eerst ff beuke, dan kom jij :)
Probeer ze van weg af te douwe,of als hun door een bocht rijden, en jij nog ff de achterkant beukt, zelf niet te hard doorrijden :)

2: 1. Rijdt rustig met je auto, 2.haal bussie in, 3.stop voor bussie, 4.gooi rustig granaat ervoor, als je pech hebt, (Eigen auto (ook) ontploft) pak nieuwe auto, en ga verder naar 1, net zolang deze lus herhalen tot je alle bussies heb :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Op dinsdag 11 juni 2002 15:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Op Eiland 1 kun je niet hoger komen dan 4 sterren, eiland 2 5 en op 3 de volle 6 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 17:52 schreef jcross het volgende:

[..]

ik ben er bijna.....

waar ik nu ben:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/aaaaaaaaaaaaa1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/aaaaaaaaaaaa2.JPG
[mode zoals ik me nu voel]
:@ :@ AARGHHHHHH :( :(
[/mode]

godsamme, ik was er bijna, stond al voor de deur, vliegt m`n auto in de vik. Dus ik voorzichtig uitstappen en m`n hoofd richting de cheeta houden, draait die kut camera uit zichzelf opzij, dus ik draai vlug weer terug --> cheetah weg en weer opnieuw beginnen :o :(!!!! :-@
ik ben er verdomme al 4 uur mee bezig om een bp cheetah te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op dinsdag 11 juni 2002 18:07 schreef jcross het volgende:

[..]

[mode zoals ik me nu voel]
:@ :@ AARGHHHHHH :( :(
[/mode]

godsamme, ik was er bijna, stond al voor de deur, vliegt m`n auto in de vik. Dus ik voorzichtig uitstappen en m`n hoofd richting de cheeta houden, draait die kut camera uit zichzelf opzij, dus ik draai vlug weer terug --> cheetah weg en weer opnieuw beginnen :o :(!!!! :-@
ik ben er verdomme al 4 uur mee bezig om een bp cheetah te krijgen :(
ik ga het vanavond iig ook proberen :P
dus veel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey heb ff geen zin om 32 pagina's te lezen dus vraag t hier ff...
ik las op GTA3.com dat het slome in het spel (fps en dergelijke) komt door de replay functie die erin zit gebouwd... klopt dit of wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 08:51

Nakebod

Nope.

Op dinsdag 11 juni 2002 18:11 schreef Knuckles het volgende:
hey heb ff geen zin om 32 pagina's te lezen dus vraag t hier ff...
ik las op GTA3.com dat het slome in het spel (fps en dergelijke) komt door de replay functie die erin zit gebouwd... klopt dit of wat denken jullie?
Klopt, werdt volges mij ook al aan gewerkt, ergens hier gelezen

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
maar er is nog geen manier om dat uit te zetten he?
iig nergens in-game :(

dus ff wachten op een tweak, aangezien ik die optie toch nooit gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik use die replay ook nooit nee, en t zou wel kewl zijn als daar t probleem zit :) dan draait ie net zo hard :) hoop dat ze snel iets vinden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
zo, net ff geraced, heb een cheetah, vloog tegen een kar en ton op zun rugje :D
patriot rulz :P

is wel leuk om overnieuw te beginnen, ken je nog super veel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IN welk deel van de stad moet je die bullet proof race nou houden, ik ben expert met de banshee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan me helpen om een bulletproof cheeta te krijgen? ben nu al 5 uur bezig, en heb ontdekt dat de cheetahs na 100 seconden dich bij je hideout zijn, de linerunner is te langzaam, een non bulletproof cheeta gaat te snel fikken dus je kan beter ook niet doen, net zoals de banshee. een bus is langzaam maar wel goed. tot nu toe ging het het best met de patriot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 19:05 schreef jcross het volgende:
wie kan me helpen om een bulletproof cheeta te krijgen? ben nu al 5 uur bezig, en heb ontdekt dat de cheetahs na 100 seconden dich bij je hideout zijn, de linerunner is te langzaam, een non bulletproof cheeta gaat te snel fikken dus je kan beter ook niet doen, net zoals de banshee. een bus is langzaam maar wel goed. tot nu toe ging het het best met de patriot.
waar zijn ze dan bij 100 seconden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 17:57 schreef Nakebod het volgende:

[..]

1: Pak snelle auto (Police, banshee, iets ander snels)
Rijdt niet meteen volgas, laat hun eerst ff beuke, dan kom jij :)
Probeer ze van weg af te douwe,of als hun door een bocht rijden, en jij nog ff de achterkant beukt, zelf niet te hard doorrijden :)

2: 1. Rijdt rustig met je auto, 2.haal bussie in, 3.stop voor bussie, 4.gooi rustig granaat ervoor, als je pech hebt, (Eigen auto (ook) ontploft) pak nieuwe auto, en ga verder naar 1, net zolang deze lus herhalen tot je alle bussies heb :)
die bussen beuken alles aan de kant!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net een Cheetah op z'n rug door een Linerunner, ik kijk heel ff naar links voor een mooie duwcar, en toen stond die Cheetah opeens weer op z'n wielen en weg was ie :( AARGH!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 19:13 schreef Outlawz het volgende:
Ik had net een Cheetah op z'n rug door een Linerunner, ik kijk heel ff naar links voor een mooie duwcar, en toen stond die Cheetah opeens weer op z'n wielen en weg was ie :( AARGH!! |:(
ja precies :(!!!!!!!

of hier ben ik nu (game is paused)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/klotttttttttttttte.JPG

ik durf niet in een auto te stappen omdat dan het beeld misschien kan wegdraaien, wat zal ik doen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm ja je kan tegen de auto aan rennen dan beweegt ie ook een beetje, misschien is dat een optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar de officiele namen van de auto's. Tot nu toe heb ik (van http://www.gta3forums.com):

Banshee: Dodge Viper RT/10
Blista: Toyota Seinna
Bobcat: Dodge Ram 1500
Cartel Cruiser: Cartel Chevy Avalanche
Cheetah: Ferrari Testarossa
Dialbo Stalion: Diablo Ford Mustang '69
Idaho: Buick Riviera
Infernus: Lamborghini Diablo
Kuruma: Chrysler 300m
Land Stalker: Land Rover Freelander
Mafia Sentinel: Mafia BMW 850
Manana: Chevy Celebrity '88