Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Je moet wat als je het uitgespeeld hebt.Op woensdag 05 juni 2002 21:10 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik gebruik die tweaked handling file niet , is nogal cheatig ...
Je moet het spel leuk houden he?

hehehe check this superstunt
ik heb eens iets van 4000 gehad, zonder aanpassingenOp woensdag 05 juni 2002 21:09 schreef Xof het volgende:
[..]
* Xof heeft $8793 gehaald bij een rare gebouw die een hele lange trap had
was ook foutje btw, flippen is tof
Nouja die handling file van mij is een beetje cheaten misschien maar wel heel gaaf
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Toen ik het op de ps2 speelde (wat ik heel veel deed, ik heb wel 120 uur gespeeld) heb ik uiteraard zonder getweakte auto een bonus van $6600 maar hoger ben ik ook nooit gekomenOp woensdag 05 juni 2002 21:14 schreef Cooliez het volgende:
[..]
ik heb eens iets van 4000 gehad, zonder aanpassingen
was ook foutje btw, flippen is tof
Stoeprandjes zijn het beste vind ik
Verwijderd
Ik heb dus zonder getweakte auto $8793 gehaaldOp woensdag 05 juni 2002 21:16 schreef Crowmeister het volgende:
[..]
Toen ik het op de ps2 speelde (wat ik heel veel deed, ik heb wel 120 uur gespeeld) heb ik uiteraard zonder getweakte auto een bonus van $6600 maar hoger ben ik ook nooit gekomen
Stoeprandjes zijn het beste vind ik
Die record stond nog, maar net verbeterd met een $20.000 record
Spel uitspelen en dan staat er een tank ergens die niet op slot staatOp woensdag 05 juni 2002 21:17 schreef DaniL het volgende:
kheb ooit met een cheetah over die schans op de brug portland-staunton 15000 gehaald. Zonder h4x0r.cfg... Maar nog ff een vraagje die ik al in 6 heb gevraagd en nog geen antwoord op heb gekregen: Ik wil een tank. Maar als ik leger 8er me aan krijg en kjat een tank dat benk busted. Al 2 keer gehad... en toch zie ik niemand die mij uit mijn tank sleurt en me onder schot houdt... Hoe moet ik aan een tank komen dan?
Verwijderd
It's night , we're wearing sunglassesOp woensdag 05 juni 2002 20:43 schreef ICBM het volgende:
Hihih had net een mooie actie: Wortd achtervolgd door 4 wouten en ik rag met xxxx km/u op de ringweg (Staunton Island) ik rem wat af tot ze me vlak genaderd zijn ik plots beuk ik op handrem + rem....alle 4 de wouten vlogen me voorbij en sloegen te pletter onderdaan de brug en verpletterden xx aantallen mensen! LOL..kwam even niet meer bij van 't lachen![]()
HINT...
Verwijderd
Hmmzz,Op woensdag 05 juni 2002 21:19 schreef Xof het volgende:
[..]
Spel uitspelen en dan staat er een tank ergens die niet op slot staat
kan het echt niet sneller? Wil zo graag tankje rijden, maar kmoet nog een stel missie's van Donald en Azuka... Maarja, storyline ff uitspelen dus
(Maar klopt mijn gerucht nou dat als je een tank hijacked je busted bent...
op stauton in dat steegje van de paint shop gaan staan, boem boem, wachten op leger, pak rocket launcher, als die mariniers uitstappen meteen rocket op hun knallen, tank pakken, steegje inrijden, pak die auto in de garage, painten, en je hebt tank.Op woensdag 05 juni 2002 21:17 schreef DaniL het volgende:
kheb ooit met een cheetah over die schans op de brug portland-staunton 15000 gehaald. Zonder h4x0r.cfg... Maar nog ff een vraagje die ik al in 6 heb gevraagd en nog geen antwoord op heb gekregen: Ik wil een tank. Maar als ik leger 8er me aan krijg en kjat een tank dat benk busted. Al 2 keer gehad... en toch zie ik niemand die mij uit mijn tank sleurt en me onder schot houdt... Hoe moet ik aan een tank komen dan?
dan ff inleveren bij die kraan daar achter de schuur in de haven van portland, dan kun je als je al die securityauto's hebt ingeleverd gewoon ff een tank pakken
Ik heb al een keer eerder een tank gejat (wel gevaarlijk werk
LOL@XofOp woensdag 05 juni 2002 21:18 schreef Xof het volgende:
[..]
Ik heb dus zonder getweakte auto $8793 gehaald
Die record stond nog, maar net verbeterd met een $20.000 record
dat was geen geld voor de stunt
maar de stuntbonus
die is STANDAARD 20.000
Verwijderd
Tegenover het steegje waar hij uitkomt staat een gebouw. Daar kun je vanaf het dak met je sniperrifle als een Lee Harvey Oswald hem zo omleggen (je krijgt maar 1 kans, dus goed mikken).Op woensdag 05 juni 2002 21:09 schreef RedHat het volgende:
ik ben nu 1e missie 2e eiland... die is pest pittig... die luigi neerknallen
Verwijderd
//EDIT en GEEN stunts met ge-eddite bakken! EDIT//
je kunt ook bovenop het gebouw van luigi gaan staan en als ie er aankomt gewoon een paar granaten op de auto gooienOp woensdag 05 juni 2002 21:26 schreef basch het volgende:
[..]
Tegenover het steegje waar hij uitkomt staat een gebouw. Daar kun je vanaf het dak met je sniperrifle als een Lee Harvey Oswald hem zo omleggen (je krijgt maar 1 kans, dus goed mikken).
Hey daar lekker ding, wil je een ritje?
Verwijderd
Whehehe vind je het gek dat je met zo'n verrotte bak alleen maar ouwe vrouwtjes kan krijgen! looolOp woensdag 05 juni 2002 21:28 schreef Crowmeister het volgende:
[afbeelding]
Hey daar lekker ding, wil je een ritje?
Verwijderd
Verwijderd
Ik merk er ook geen hoer van!Op woensdag 05 juni 2002 21:40 schreef 007 het volgende:
Ik merk met een Asus 7700 nix van dat "force SW TnL". En overclocken helpt ook al niet veel.
Zijn er nog andere voorwaarden, en heb je misschien de site van die patch met info er over?
Nee het is een oud vrouwtje :DDOp woensdag 05 juni 2002 21:40 schreef oostenrijkie het volgende:
Is het geen hoer?? HHHAHAh
Hoezo verrotOp woensdag 05 juni 2002 21:31 schreef ICBM het volgende:
[..]
Whehehe vind je het gek dat je met zo'n verrotte bak alleen maar ouwe vrouwtjes kan krijgen! loool
dat is een banshee hoor
De snelste auto
Ja hij gaat af en toe wat stuk vind je het raar als je met 600 km/h door de stad crossed :DD
Verwijderd
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Zelfs als die naar beneden gaat moet je 6 gebruiken, want dan ga je weer omhoogOp woensdag 05 juni 2002 21:48 schreef schnumi het volgende:
ik kan ook nog steeds niet vliegen met die dodo ik kom de lucht in corrigeer en als hij recht is en ik het gas erop hou dan pleurt hij na een tijdje gewoon langzaam weer naar beneden.
Het is heel simpel:Op woensdag 05 juni 2002 21:48 schreef schnumi het volgende:
ik kan ook nog steeds niet vliegen met die dodo ik kom de lucht in corrigeer en als hij recht is en ik het gas erop hou dan pleurt hij na een tijdje gewoon langzaam weer naar beneden.
gewoon gasgeven en de 6 ingedrukt houden. Op een gegeven moment komen er vonken onder je dodo vandaan en dan moet je die 6 loslaten. Dan schiet het ding omhoog, maar moet je onmiddelijk corrigeren weer met de 6 zodat je het rode gedeelte van de neus niet meer ziet. Je mag er wel een beetje van zien, maar heel weinig. dan gaat ie heeeel langzaam vanzelf verder omhoog.
Zij zal wel af en toe wat naar beneden dalen, maar dan moet je verder niks doen, hij gaat vanzelf weer omhoog. maar wel blijven corrigeren. maar NOOIT aan de 9 komen om sneller omhoog te gaan! dan crash je helemaal gauw neer
Type giveusatank en er ploft een tank uit de luchtOp woensdag 05 juni 2002 21:21 schreef DaniL het volgende:
[..]
Hmmzz,
kan het echt niet sneller? Wil zo graag tankje rijden, maar kmoet nog een stel missie's van Donald en Azuka... Maarja, storyline ff uitspelen dus
(Maar klopt mijn gerucht nou dat als je een tank hijacked je busted bent...)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
neeOp woensdag 05 juni 2002 22:12 schreef oostenrijkie het volgende:
cheaten moet kunnen tog!??
oja, ik kan sinds kort met dodo vliegen
spook gehucht is tof
eerst wegrijden uit die parkeerplaats daarna zorgen dat je op het dak van een van die gebouwen rond de binnenplaats terechtkomt en vanaf daar kunnen die madman niet bij jou maar jij kan ze wel neerschieten. Zorg dan dat je met bijv. een sniperrifle ze neerschiet zodra ze uit busje komen en dan is busje ook pleitosOp woensdag 05 juni 2002 22:49 schreef Dezjay het volgende:
Hoe zit het eingelijk met die spank lui? wordt der hardstikke gek van.. hoe kal je die busjes om ver... zit aan te kloten met die auto.... en als ik loop wordt het helemaal niks
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Deze heb ik al:
- Mr whoopie
- F.b.i Car
- Buggie
- kogelvrije hummer
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
speciale taxiOp woensdag 05 juni 2002 23:36 schreef _VooDooMen_ het volgende:
Ik heb het spel al weer uitgespeeld met veel game uurtjes..!Maar ik zoek nu nog wat leuke wagens, ik heb al wat leuke cars staan. Maar weten jullie nog wat meer plaatsen waar die mooi of leuke auto's staan..?
Deze heb ik al:
- Mr whoopie
- F.b.i Car
- Buggie
- kogelvrije hummer
100 fares moet je hebben en dan staat er een rode taxi in harwood
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
en moet je weer op je wielen landen, of mag het ook op je dak?
Verwijderd
maaruh waar staat die handling.cfg file?
snap 1 ding niet gta3 niet. Zet gta3 in de hoogste resolutie en 32 bit en het speelt kwa snelheid het zelfde als ik hem in 800 x 600 op 16bit heb hoe kan dit dan?
Ik heb geen zin om dit 10x over te doen namelijk
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Grappig dat iedereen zegt dat die missie zo moeilijk is. Had hem nl in een keer gehaald.Op donderdag 06 juni 2002 01:21 schreef blouweKip het volgende:
Ik heb een vraagje: in die missie waarvan ik van eiland 2 naar 1 moet om salvatore neer te schieten zit ik met het probleem dat ik salvatore niet dood krijg met die sniper (op een redelijk afstand), ik schiet m recht in zn hoofd maar hij loopt door (al die andere lui krijg ik gemakklijk in 1 schot neer) is dit gewoon een bug of wordt die sniper naarmate de afstand verder is onnauwkeurig (ik sta naast die car-paint, schuin tegenover luigi's)
Kwam de hoek omscheuren bij de nachtclub en daar stond die gek, dus ik gewoon met volle snelheid eroverheen en missie completed.
maar dit schijnt niet te horen ofzo
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Nee, man wat was je dan laatOp donderdag 06 juni 2002 01:36 schreef Basszje het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen zegt dat die missie zo moeilijk is. Had hem nl in een keer gehaald.
Kwam de hoek omscheuren bij de nachtclub en daar stond die gek, dus ik gewoon met volle snelheid eroverheen en missie completed.
Je moet bovenop Luigi's klimmen aan de achterkant is de brandtrap. Daar een goede positie op het randje innemen en hem rustig sniperen. Het wil ook wel helpen eerst je auto aan de voorkant asociaal dwars te parkeren waardoor de bodyguards minder goed kunnen parkeren. Succes!
Ik heb m nu eindelijk, 2de keer snipen werkte ook niet(wel bijna alle andere mafia lui in 1x)en dus gebruikte ik maar een granaatGrappig dat iedereen zegt dat die missie zo moeilijk is. Had hem nl in een keer gehaald.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Nah, tijd voor de cheats en het tankje rossen dan maar
de betaler vervuilt
Verwijderd
Wacht tot dat mannetje uit de tank stapt om je neer te knallen, voordat ie kan schieten knal je hem snel neer en stap je de tank in. Flink gasgeven en ze krijgen je niet te pakken. Je moet namelijk niet vergeten dat er twee mannetjes inzitten, dat er aan de andere kant dus ook een mannetje is uitgestapt. Als je te langzaam optrekt dan pakt dat andere mannetje je. Je kunt ze uiteraard ook allebei vermoorden voordat je die tank meeneemtOp woensdag 05 juni 2002 21:17 schreef DaniL het volgende:
Ik wachte tot hij richting zijn huis reed, blokeerde de weg met een auto, en schieten maar, ik had daarna nog 3 health points overOp donderdag 06 juni 2002 01:21 schreef blouweKip het volgende:
Ik heb een vraagje: in die missie waarvan ik van eiland 2 naar 1 moet om salvatore neer te schieten zit ik met het probleem dat ik salvatore niet dood krijg met die sniper (op een redelijk afstand), ik schiet m recht in zn hoofd maar hij loopt door (al die andere lui krijg ik gemakklijk in 1 schot neer) is dit gewoon een bug of wordt die sniper naarmate de afstand verder is onnauwkeurig (ik sta naast die car-paint, schuin tegenover luigi's)
Heb wel veel plezier hierin trouwens

Ik vind 't knap van de meesten hier dat ze al die eilanden zo uit hun kop weten. (waarschijnlijk kennen ze het beter als de stad waar ze zelf in wonen
Verwijderd
je leert het snel, geloo mijOp donderdag 06 juni 2002 09:52 schreef lawnmower het volgende:
Ok guys.. ik ben nog in de fase van 't spel dat er zoveel opties en mogelijkheden over me heenkomen dat ik door de bomen 't bos niet meer zie(het het spel pas een dag)
Ik vind 't knap van de meesten hier dat ze al die eilanden zo uit hun kop weten. (waarschijnlijk kennen ze het beter als de stad waar ze zelf in wonen).
Verwijderd
Kvond het wel lol.
Ik jatte een auto, en daar zat al een hoer in. Ik haalde de vent eruit. Toen toeterde ik na een andere hoer. Die kwam er ook bij in. Uiteindelijk zaten er 2 hoeren
Verwijderd
Op donderdag 06 juni 2002 10:55 schreef lak2k het volgende:
haha ik heb hier gta3 en real life dudes!! vette bommelding...!! ongelooflijk... en ik heb thuis nog wel net een nieuwe pc...
Hier bij het bedrijf waar ik werk is net een bommelding gedaan.. Vreselijk offtopic maar wel grappig!!Op donderdag 06 juni 2002 11:21 schreef R1cksson het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Verwijderd
laat ff weten of het echt is of een valse meldingOp donderdag 06 juni 2002 11:34 schreef lak2k het volgende:
[..]
Hier bij het bedrijf waar ik werk is net een bommelding gedaan.. Vreselijk offtopic maar wel grappig!!
Ik keilde gewoon een granaat tussen de autos, dat schakelde de bodyguards en de achterste auto uit.... toen in m'n patriot gesprongen en er keihard op afgereden, en toevallig kwam ie toen net het gebouw uitgelopen.... SQUASH!Op donderdag 06 juni 2002 02:06 schreef Epitome het volgende:
Je moet bovenop Luigi's klimmen aan de achterkant is de brandtrap. Daar een goede positie op het randje innemen en hem rustig sniperen. Het wil ook wel helpen eerst je auto aan de voorkant asociaal dwars te parkeren waardoor de bodyguards minder goed kunnen parkeren. Succes!
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Ahhhhhh....Op donderdag 06 juni 2002 11:34 schreef lak2k het volgende:
[..]
Hier bij het bedrijf waar ik werk is net een bommelding gedaan.. Vreselijk offtopic maar wel grappig!!
Dan hebben ze me toch serieus genomen...
Verwijderd
Welk OS heb je?
- Windows 2000 Professional
Hoeveel geheugen?
- +/- 400 mb
Welke Videokaart?
- 3dfx Voodoo 5 5500 64mb AGP
Welke proc en hoe snel?
- Pentium 3 733
Wanneer voor het laast gedefragt?
- Gisteren
Welk mobo?
- Asus CUV4x
Welke Geluidskaart?
- Soundblaster Live Player
Gebruik je een crack? Zo ja, welke? (GEEN link)
- Ja, die van Myth
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd?
- Nee
DirectX 8.1 (das ook raar, want bij het tabblad Beeldscherm (in dxdiag.exe) staat bij Totaal geheugen: n.v.t
KAN IEMAND ME A.U.B. HELPEN?????
Verwijderd
Ik kreeg ook die melding als mijn 2 schermen aan staan, zet ik er 1 uit dan werkt het spel gewoon. misschien lagere resolutie in windows zetten ofzo ?Op donderdag 06 juni 2002 13:15 schreef tuurtnt het volgende:
Hi, ik heb dus problemen met GTA 3 (geripte versie van Myth). Ik krijg dus steeds die melding van 12 mb geheugen gedoe... Heeft iemand een oplossing?
Welk OS heb je?
Hoeveel geheugen?
- +/- 400 mb
Welke Videokaart?
Welke proc en hoe snel?
- Pentium 3 733
- Gisteren
Welk mobo?
- Asus CUV4x
Welke Geluidskaart?
- Ja, die van Myth
- Nee
DirectX 8.1 (das ook raar, want bij het tabblad Beeldscherm (in dxdiag.exe) staat bij Totaal geheugen: n.v.t
ik heb een GF2 MX 64mb AGP en zelfde maar 32Mb pci voor 2de scherm
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
ow ja als ik van de andere landingsbaan opstijg dan blijf ik wel recht, maar dan stort ik nog steeeds naar beneden na 7 secondenOp donderdag 06 juni 2002 13:59 schreef KnEuTeR het volgende:
kut man is ik met dat vliegtuigje wil vliegen lukt dat wel, maar bij het opstijgen schiet ie helemaal naar links als ik de lucht in ga dus dan crasht ie, blijf niet langer dan 20 secnoden in de lucht stom ding hoe zorg ik ervoor dat ie niet gelijk linksom kantelt bij het opstijgen?!

In makkelijke taalOp donderdag 06 juni 2002 00:47 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
100 fares.. was een fare?
100 mensen vervoeren
Zucht.....Op donderdag 06 juni 2002 13:15 schreef tuurtnt het volgende:
Hi, ik heb dus problemen met GTA 3 (geripte versie van Myth). Ik krijg dus steeds die melding van 12 mb geheugen gedoe... Heeft iemand een oplossing?
Welk OS heb je?
Hoeveel geheugen?
- +/- 400 mb
Welke Videokaart?
Welke proc en hoe snel?
- Pentium 3 733
- Gisteren
Welk mobo?
- Asus CUV4x
Welke Geluidskaart?
- Ja, die van Myth
- Nee
Dat is al zo vaak langs gekomen...
Je post het ook nog eens verkeerd moet in de troubleshooting topic staan.
Ga eerst een lezen voordat je een vraag stelt

Ja dat is waarOp donderdag 06 juni 2002 14:16 schreef Xof het volgende:
[..]
Zucht.....
Dat is al zo vaak langs gekomen...
Je post het ook nog eens verkeerd moet in de troubleshooting topic staan.
Ga eerst een lezen voordat je een vraag stelt
Die vraag is al 10x gevraagd en beantwoord

Jouw zien we de eerste tijd niet meer terugOp donderdag 06 juni 2002 14:24 schreef Wildfire het volgende:
Zo, vandaag is uiteindelijk m'n legale GTA3 gearriveerd... vanavond maar weer eens flink gaan racen...

Tenzij hij het niet aan de praat krijgtOp donderdag 06 juni 2002 14:40 schreef Xof het volgende:
[..]
Jouw zien we de eerste tijd niet meer terug![]()
Moet je je computer gewoon opnieuw restartenOp donderdag 06 juni 2002 13:49 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
Ik kreeg ook die melding als mijn 2 schermen aan staan, zet ik er 1 uit dan werkt het spel gewoon. misschien lagere resolutie in windows zetten ofzo ?
ik heb een GF2 MX 64mb AGP en zelfde maar 32Mb pci voor 2de scherm
Toen deed ie et wel weer bij mij
(edit)
foutje verkeerde aangeklikt
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Jawel hoor... ik had GTA3 al illegaal en heb dus al flink zitten spelen. Ik had het gedownload omdat ik geen zin had te wachten tot m'n legale GTA3 zou arriveren...Op donderdag 06 juni 2002 14:40 schreef Xof het volgende:
[..]
Jouw zien we de eerste tijd niet meer terug![]()
Ik rij naar die zwarte dudes toe, dan stappen die cowboys uit en schieten die al m'n 'vrienden' overhoop.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Ja, bijna alles is hetzelfde hoorOp donderdag 06 juni 2002 15:55 schreef Len-men het volgende:
heb je trouwens ook op de playstation die garage waar je al die wagens moet inleveren
Verwijderd
een voor een doenOp donderdag 06 juni 2002 15:51 schreef DeathKnight het volgende:
Hoe moet je die missie doen dat je 3 van die wagens achter je aan krijgt en je die in een hinderlaag moet lijden?
Ik rij naar die zwarte dudes toe, dan stappen die cowboys uit en schieten die al m'n 'vrienden' overhoop.
3x op en neer dus
true... werkt perfect.. en je hoeft zelf niets te doenOp donderdag 06 juni 2002 16:01 schreef dahaaz het volgende:
[..]
een voor een doen
3x op en neer dus
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Ik kwam via de andere kant van dat steegje (per ongeluk), en begon met mijn M16 te maaien... binnen 5 seconden klaar..Op donderdag 06 juni 2002 13:02 schreef Acolyte57 het volgende:
[..]
Ik keilde gewoon een granaat tussen de autos, dat schakelde de bodyguards en de achterste auto uit.... toen in m'n patriot gesprongen en er keihard op afgereden, en toevallig kwam ie toen net het gebouw uitgelopen.... SQUASH!
Nu zit ik met die klote espresso-2-go. Kun je al in Portland beginnen? Dat wist ik niet. Ik zie ze daar ook niet op mijn radar staan. Da's irri.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Is al vrij vaak langsgekomen. Deaman tools are your friend.Op donderdag 06 juni 2002 16:29 schreef boppie het volgende:
bij mij knalt ie eruit als ik een savegame probeer te laden.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
wicked!! you is da man!Op donderdag 06 juni 2002 16:28 schreef Xof het volgende:
Als je de missie begint dan loopt er nog geen tijd, ga overal langs crossen zodat je ze allemaal op je kaart hebt en dan begin je in portland
Verwijderd
maar als ik het ga spelen zie ik bij het hoofd menu allemaal blokjes inplaats van text
Iemand mischien een idee???
[topic=507699/1/25]Op donderdag 06 juni 2002 16:50 schreef geenkanshans het volgende:
Ik heb ook gta 3 gekocht ik draai het op windows xp,
maar als ik het ga spelen zie ik bij het hoofd menu allemaal blokjes inplaats van text
Iemand mischien een idee???
[topic=507725/1/25]
etc. etc.
Verwijderd
vooral met die handtassenOp woensdag 05 juni 2002 21:48 schreef oostenrijkie het volgende:
Je moet oude vrouwtjes nooit onderschatten!! Ze lijken lief, maar ze kunnen ook vechten alls de beste!!
mijn dodo valt zomaar uit de lucht, ik ga omhoog corrigeer met 6 en dan vliegt ie iets schuine omhoog en dan ineens dondert ie naar beneden! ik haal niet eens staunton island!
dit is niet leuk!!
Verwijderd
ik haal er rond de 30 zegt 3DanalyzeOp donderdag 06 juni 2002 17:12 schreef Geqxon het volgende:
Iedereen die boven de 3fps speelt zijn bastard, /me Speelt hem op 2/3 fpsalles al gedaan
ben ik nu een bastard?
Waar slaat dat in godsnaam nou weer op? Je moet ook niet met een P166, 16 MB en Voodoo1 aankomen...Op donderdag 06 juni 2002 17:12 schreef Geqxon het volgende:
Iedereen die boven de 3fps speelt zijn bastard, /me Speelt hem op 2/3 fpsalles al gedaan

je hoort volgende week hoe ik heb draaiOp donderdag 06 juni 2002 17:12 schreef Geqxon het volgende:
Dit topic is gesloten.