Toon posts:

toetsenbord draadcodes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier dus een toetsenbord waarvan de l shit , deleteknop , insertknop en zo het niet meer doen. ik heb de kabel getest op draadbreuken maar die waren er niet. weet iemand ook over welke pin(nen deze knoppen gaat zodat ik ff kan proberen dat ding contact te laten maken

bvd

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Toetsenbord schoonmaken :?

Verwijderd

Er zitten toch geen 104 plus 1 grond draadjes aan je toetsenbord |:(

Uitelkaar halen knoppen meteen in een sopje. En misschien contactspray met een wattestaafje over de contactpunten helpt ook wel.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat weet ik ook wel maar mij is altijd verteld dat de pootjes die in de ps2 gaan allemaal een aantal toetsen voor hun rekening nemen en dan aan de tijd dat het tb een stroom geeft weet de pc dan welke toest wordt ingedrukt. en dan is die schulp eromheen waarschijnlijk de nuldraad. maar nu wou ik weten welk vand e pinnetjes zijn voor de delete r shift insert en de nr en toetsen.

of werkt het toch anders

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 19:40 schreef GloriX het volgende:
Er zitten toch geen 104 plus 1 grond draadjes aan je toetsenbord |:(

Uitelkaar halen knoppen meteen in een sopje. En misschien contactspray met een wattestaafje over de contactpunten helpt ook wel.
Ben het er deels mee eens, contactspray heeft de nare eigenschap na enige tijd vuil vast te houden, beter lijkt het mij om na te spoelen met (demi)water.

Als je handig bent, zou je ook voorzichtig de contactfolie's uit elkaar kunnen halen en deze voorzichtig met Isopropanol (evt. spiritus) reinigen. Maar nogmaals ben hier voorzichtig mee!!!