Toon posts:

Geen stijl...

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic: [topic=515300/1/25]

Waarom wordt dit in hemelsnaam opeens op slot gegooid? Ik had ten eerste WEL gezocht en was er ook wel achter dat ADO slechts de genoemde operators ondersteund. Maar ik vind het raar dat NOT LIKE niet werkt en vroeg me af of iemand hier een oplossing voor had.

Het lijkt me in een normale thread toch wel netjes om even te melden WAAROM deze op slot is gezet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op woensdag 05 juni 2002 19:04 schreef whoami het volgende:
Dus toch niet goed genoeg in de help gekeken?
oftwel het was dus simpel te vinden (zie daarvoor de linkjes van de persoon boven de sluitmessage)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 19:23 schreef D2k het volgende:

[..]

oftwel het was dus simpel te vinden (zie daarvoor de linkjes van de persoon boven de sluitmessage)
Dat had ik ook wel gevonden voordat ik het topic opende. Maar ik heb nog geen antwoord gekregen hoe ik het nu wel kan doen. Ik vermoed wel dat het dus niet kan, maar om nu meteen het topic dicht te gooien... Misschien dat iemand anders wel een oplossing weet.

Bovendien geeft whoami zelf ook nog aan dat de syntax 'wel degelijk' het volgende is.
code:
1
kolomnaam NOT LIKE 'blaa%'

Wat dus niet klopt... en vervolgens mij een beetje ervan beschuldigen dat ik niet goed gezocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
De persoon die laatst poste gaf de oplossing aan en zei dat het met makkelijk zoekwerk te vinden was, terwijl jij zei dat je wel degelijk goed gezocht had. (Ik zal m'n post ff aanpassen, mocht dat dingen duidelijker maken).

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 19:34 schreef whoami het volgende:
De persoon die laatst poste gaf de oplossing aan en zei dat het met makkelijk zoekwerk te vinden was, terwijl jij zei dat je wel degelijk goed gezocht had. (Ik zal m'n post ff aanpassen, mocht dat dingen duidelijker maken).
Dus wanneer er iemand schrijft dat het makkelijk zoekwerk is, wordt het topic automatisch dichtgegooid? Ik vraag me dit af omdat ik je er nogal van verdenk het allemaal niet goed doorgelezen te hebben. Sorry hoor, maar als je vraagt of de betreffende kolom wel het type string is, terwijl ik daarvoor heb geschreven dat
code:
1
Kolomnaam LIKE 'dinges%'

WEL werkt, heb je het volgens mij niet helemaal goed gelezen.

Bovendien ben ik nog steeds van mening dat dit nog steeds geen antwoord op de vraag geeft hoe ik het dus wel kan doen. Niemand heeft mij tot nu toe namelijk gezegd dat het NIET kan.

edit:

En tuurlijk kun je met eindeloos zoeken alles vinden, maar dan zouden jullie dit forum ook wel op kunnen doeken, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op woensdag 05 juni 2002 19:40 schreef Insomnia het volgende:

Dus wanneer er iemand schrijft dat het makkelijk zoekwerk is, wordt het topic automatisch dichtgegooid? Ik vraag me dit af omdat ik je er nogal van verdenk het allemaal niet goed doorgelezen te hebben. Sorry hoor, maar als je vraagt of de betreffende kolom wel het type string is, terwijl ik daarvoor heb geschreven dat
code:
1
Kolomnaam LIKE 'dinges%'

WEL werkt, heb je het volgens mij niet helemaal goed gelezen.

Bovendien ben ik nog steeds van mening dat dit nog steeds geen antwoord op de vraag geeft hoe ik het dus wel kan doen. Niemand heeft mij tot nu toe namelijk gezegd dat het NIET kan.

edit:

En tuurlijk kun je met eindeloos zoeken alles vinden, maar dan zouden jullie dit forum ook wel op kunnen doeken, toch? ;)
Nu verdenk ik je ervan dat jij die post van QSharp niet helemaal goed hebt gelezen.

Hij zei dat .Filter niet overweg kan met 'NOT LIKE' en dat je '<> LIKE' moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 19:48 schreef whoami het volgende:

[..]

Nu verdenk ik je ervan dat jij die post van QSharp niet helemaal goed hebt gelezen.

Hij zei dat .Filter niet overweg kan met 'NOT LIKE' en dat je '<> LIKE' moet gebruiken.
Wat dus niet werkt, maar wat ik niet meer kon melden omdat jij het topic op slot hebt gegooid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
dan wordt ie heropend.
(maar nu vraag ik me nog af, of je die post van QSharp wel goed gelezen had?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

iom * D2k heeft * whoami het topic heropend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 19:57 schreef whoami het volgende:
dan wordt ie heropend.
Dank u vriendelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

laat ik dan toch nog een kleine kanttekening maken
http://forum.fok.nl/showtopic.php/158694
dat is dus niet echt handig om te doen
en dan laat ik aan jou om te beslissen hou je dit opvat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, lijkt me wel afgehandeld :)

En daarnaast zal ik me maar niet uitlaten over dat Fok! topic. Is voor ons beiden beter denk ik :{
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.