Ik heb een SVCD gekopieerd met nero, maar nu kan ik als ik de cd afspeel op m'n pc in Power dvd niet meer voor/of achteruit spoelen. Moet ik de svcd's op een andere manier branden??
hoe snel heb je je svcd gebrand??
volgens mij moet je een svcd het beste op 4x branden
volgens mij moet je een svcd het beste op 4x branden
Heb de cd op 8x gebrand. Maar moet ik niet iets doen aan m'n nero instellingen. De cd is iets vn 818 mb.
nou, je kan zo makkelijk overburnen hoor.Op woensdag 05 juni 2002 18:54 schreef jackooo het volgende:
Heb de cd op 8x gebrand. Maar moet ik niet iets doen aan m'n nero instellingen. De cd is iets vn 818 mb.
Maar je moet toch echt een gaan proberen als je hem 4x schrijft.
weet ik, Maar probeer toch maar eens.Op woensdag 05 juni 2002 18:56 schreef jackooo het volgende:
Maar hij speelt de cd wel gewoon af!
En mede tweakers, correct if im wrong.
SVCD kun je het beste met max 4x schrijven branden
nee ik zou je svcd helemaal opnieuw maken met max 4x schrijven.Op woensdag 05 juni 2002 19:00 schreef jackooo het volgende:
dus gewoon 1 op 1 branden. On the fly of gewoon branden?
Als je je files niet meer hebt dan moet je hem idd 1op1 onthefly copyeren of 4x branden.
Wat voor kwats is dat nou weer, op 4x branden? Met een goede brander en een goede CD-R maakt het geen ruk uit hoor.
Inderdaad. Het zou nog eerder aan het inlezen van de SVCD liggen (minder foutcorrectie dan data-CD's) dan aan het branden, lijkt mij. Maar eigenlijk verdenk ik de Nero-instellingen. Ik kopieer VCD's/SVCD's meestal met CDRwin, dat gaat altijd goed. Die staat bij mij op read raw sectors, voor de rest alles default.Op woensdag 05 juni 2002 19:25 schreef Wildfire het volgende:
Wat voor kwats is dat nou weer, op 4x branden? Met een goede brander en een goede CD-R maakt het geen ruk uit hoor.
Gewoon rösti
Verwijderd
hmm ik heb nergens wat gehoord over met max. 4x speed branden en ik heb toch echt alweer een paar honderd svcd's gebrand hoor.. zonder problemen, dus..
het spoelen van een VCD hangt ervan af of ie een bepaald filetje bevat...
de nieuwe nero's hebben dit filetje er standaard al bij maar oudere misschien niet..
817mb past makkelijk op een 80minuten cd in SVCD formaat (dan kan er namelijk meer op vanwege de niet gebruikte error correction)
in de map \EXT\ hoort het betandje te staan genaamd SCANDATA.DAT
Kwam het zelf ook ergens tegen op een site.. dus vandaar
de nieuwe nero's hebben dit filetje er standaard al bij maar oudere misschien niet..
817mb past makkelijk op een 80minuten cd in SVCD formaat (dan kan er namelijk meer op vanwege de niet gebruikte error correction)
in de map \EXT\ hoort het betandje te staan genaamd SCANDATA.DAT
Kwam het zelf ook ergens tegen op een site.. dus vandaar
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Wat ik wou zeggen is dat sommige Philips dvd spelers het beter doen en beter spoelen als je je svcd op 4x max brand.
En ik zei al Correct If Im Wrong, en dat kan dus op een normale manier(niet zo bot doen dus)
En ik zei al Correct If Im Wrong, en dat kan dus op een normale manier(niet zo bot doen dus)
4x?? ik brand ze keurig op 24 of 40x zonder problemen maar ik heb wel vanwege de ipv 700 mb 800mb problemen met de buffer dus duurt het me wat langer..
heb je anders misschien eens geprobeert om de cd in nero de mpg file over te slepen van het origineel naar een nieuwe svcd? misschien dat dat wilt... zelf heb ik namelijk nooit problemen bij het dupliceren van svcd's....
heb je anders misschien eens geprobeert om de cd in nero de mpg file over te slepen van het origineel naar een nieuwe svcd? misschien dat dat wilt... zelf heb ik namelijk nooit problemen bij het dupliceren van svcd's....
Ik heb nergens last van bij branden op hoge snelheid...ik brand met clonecd 1 op 1 op 48 speed, en kijk alles feilloos.
Dus, als het nergens zwart op wit staat, geloof ik het niet....
Dus, als het nergens zwart op wit staat, geloof ik het niet....
Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!
Moet je altijd on the fly kopieren??
Want als ik dat zeg waarschuwt clone cd ervor dat ik beide cd spelers op de zelfde id kabel heb aangesloten.
Want als ik dat zeg waarschuwt clone cd ervor dat ik beide cd spelers op de zelfde id kabel heb aangesloten.
nee tuurlijk niet ... eerst via image kan ook
Pagina: 1