Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Halve page

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vaak als ik op een link in het forum klik, zie ik alleen de header en geen threads staan. Pas als ik dan op F5 druk komen de threads.
Ligt dit aan een instelling in IE5?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik denk dat het de een of andere instelling of gare installatie van je IE is, want ik heb deze nergens anders gehoord. Heb je het al met een andere PC geprobeert, of die het wel goed doet ?

Sowieso hoort deze eigenlijk op Lieve Adjes thuis.

Aannames zijn fataal.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ja, bij mij thuis doet hij het wel gewoon goed, maar hier op de universiteit niet.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Dan installeer je IE toch ff opnieuw ? Of eventueel een nieuwere versie er overheen.

Aannames zijn fataal.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Is niet zo makkelijk, het is namelijk een computer op de universiteit die niet bepaald van mij is.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb het ook zo af en toe en dit is toch een schone install, verleden week gedaan

Verwijderd

Dat heb ik ook regelmatig, maar volgens mij komt dat door mijn klote verbinding van casema met zo'n 50% packetloss:(:(:(
Ik heb wel vaker dat webpagina's voor de helft geladen worden en meer van dat soort grapjes:(

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Bij mij komt het vrijwel zeker niet door packet loss. Zit op de universiteit en heb er nooit last van.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
In IE 4 lijkt het probleem zich niet voor te doen
Pagina: 1