Toon posts:

Siemens pc's met AGP slot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of de Fuji Siemens Scaleo 600 Intel Celeron pc een apart AGP slot heeft?

Of is het zo dat de specificaties die aangeven een AGP slot dat en dan ook werkelijk GEEN los AGP slot in zit omdat de videochip onboard is? het bord is een geintegreed bord met sound en videochip dus ik vroeg me af of er wel een los bruikbaar AGP slot in zit.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://www.google.nl/search?q=Scaleo+600&ie=UTF8&oe=UTF8&hl=nl&lr=

Staat er vast wel ergens bij :)

edit:
jep, eerste link is al raak..

Verwijderd

schroef hem open en kijk...

Verwijderd

Topicstarter
Staat er namelijk niet bij... Kan hem overnemen maar wil wel weten of er een apart AGP slot in zit

En die meneer met zijn "schroef hem open en kijk" slaat natuurlijk nergens op, dus dat soort stomme antwoorden ga je iemand anders maar mee irriteren.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Staat er niet bij zegt ie dan :{

Bovenste link op google, technical overview, en dan bij slots kijken.. moet ik nog een link gaan geven of lukt het zo wel :? :z

Verwijderd

www.fujitsu-siemens.com
Is daar vast wel te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Er staat bij AGP Pro slot.. MAar ik vraag me af of dit niet geintegreerd is op het bord het AGP slot.. Een kennis van me heeft een HP systeem met Intel Celeron 600 en die heeft ok zijn videochip onboard maar GEEN AGP slot

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 19:37 schreef klapschaats het volgende:
Staat er namelijk niet bij... Kan hem overnemen maar wil wel weten of er een apart AGP slot in zit

En die meneer met zijn "schroef hem open en kijk" slaat natuurlijk nergens op, dus dat soort stomme antwoorden ga je iemand anders maar mee irriteren.
Lijkt mij anders een vrij goed antwoord! Als je een auto gaat kopen kijk je toch ook onder de motorkap? Bovendien is dit net zo makkelijk (2 schroefjes, kom op zeg!)als het hier te vragen (en misschien daarmee ook weer anderen te irriteren. ligt er maar net aan hoe je het bekijkt). Vraag het anders gewoon even aan degene van wie je deze kan overnemen. Kleine moeite toch?
Pagina: 1