Logo op veel plaatjes tegelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik ben een avi filmpje van een Quake III demo aan het maken. Dat doe ik dus door een heleboel shots achter elkaar te plakken.

Nu wil ik graag dat als het videotje klaar is dat ik een logo in de hoek heb staan. Dat zou ik dus makkelijk kunnen doen door op al die plaatjes een logo te zetten. Maar ik heb 25 plaatjes per seconde dus.. je kan het al raden...

Daar zijn dus programmatjes voor.. maar ik weet niet welke in de search kon ik niets vinden en bij google ook niet. Komt waarschijnlijk doordat ik niet goed weet wat ik als keyword moet gebruiken.

Kan iemand mij helpen. Misschien een url met uitleg en natuurlijk is het fijn als ik weet waar ik het programma kan downloaden.

Alvast bedankt.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hmm, het is vrij makkelijk, ik dacht dat hier wel heel snel reacties op zouden komen...

het is iig al veel vaker langsgekomen. Ik weet de keywords ook niet echt, aangezien ik dat soort functies nooit gebruik.

Zoek eens op 'photoshop action' of 'photoshop macro'... en dan op inhoud&titel zoeken... dan moet je gewoon wel wat vinden.

voilá.
[topic=432434/1/100]
when you just know the words... :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 17:48
Beschik je over Photoshop?
Want daarbij zit namelijk ImageReady, daar kan het bijvoorbeeld wel mee...

Of Photoshop Actions idd

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Gaat over films Dark Blue. Kan met ieder willekeurig fatsoenlijk video edit programma. Premiere AfterFX www.ulead.com heeft er ook een paar. http://www.ulead.com/vs/trial.htm een trial.

Dit topic is gesloten.