Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
Dell Studio XPS 16
Verwijderd
Toch houd ik het toch meer op het "zilveren" fan grilletje.
Maar voor de rest is ie best wel
Maar wat is dat voor merk kast?
Dell Studio XPS 16
netjes
Waar staat die van jou dan?Op woensdag 05 juni 2002 18:52 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
check....heb de zelfde kast maar jouw kast is natuurlijk veeeeel mooier...
netjes
Dell Studio XPS 16
Op woensdag 05 juni 2002 18:47 schreef SaSxNEO het volgende:
Kan je eens een pic posten van de binnenkant met dat schuimrubber spul ?

Meer plaatjes hier
Dell Studio XPS 16
Wat vind je van dat schuimrubber??
Qua decibel? en wordt de computer nu heter
Jammer van de frontjes, verder een hele mooie mod en erg profesionele paint jobOp woensdag 05 juni 2002 18:44 schreef Scyth het volgende:
Zo, na een tijdje "dan weer iets doen, dan weer niets" heb ik foto's van mijn case...
Before:
[afbeelding]
After:
[afbeelding]
Voor meer pics verwijs ik u naar deze site. (Is even vluchtig in elkaar gezet, over een tijdje is de uitendelijke site af...)
Computer ziet er een stuk leuker uit (vinnik)
Ik heeft geen flauw idee of Computer ook zachter is, dan moek eens alles eruit halen...
Ik heb nog garantie op al die onderdelen, en een partially painted front vok niet mooi, maar da gebeurt nog wel. Misschien gebruik ik wel plakplastic, dat kank er zo weer afhalen...Op woensdag 05 juni 2002 19:00 schreef SEFje het volgende:
[..]
Jammer van de frontjes, verder een hele mooie mod en erg profesionele paint job
Dell Studio XPS 16

*snurk :Z*
Dell Studio XPS 16
[Schaam mode]Op woensdag 05 juni 2002 19:21 schreef Jowie-87 het volgende:
zeker wel mooi!!
maar waarom heb je de pootjes van je kast ingeklapt??
Omdat ze nog niet geverfd zijn
[/Schaam mode]
Neej, de echte reden is dat mijn kast zo niet zo breed is... En nouja, misschien ook wel omdat ze niet geverfd zijn, d'r moeten nog eens wieltjes onder...
(BTW: Op de LAN-foto zijn ze wel uit
Dell Studio XPS 16
Dell Studio XPS 16
ik wil over een tijdje ook waterkoeling inbouwen en een radiator op ca. dezelfde plek plaatsen en dacht ook al aan zo'n roosten erop, je hebt alleen wel een erg grove/lompe gedaan!
en ik heb nog een vraag:
wil je ff een duidelijkere foto van dat 5,25" klepje met die 2 knoppies en die fan posten?
die rand bij die fan ziet er volgens mij namelijk heel neat uit!
Verwijderd
Hopen dan mijn : LCD, Vupaint, Raamrubber, Thumbscrews en HDD-Vu meter snel binnen zijn dan kan ik ook aan de slag... btw nice paintjob. Hoe heb je het pecies gedaan hoeveel lagen paint; plamuur en/of blanke lak (welk merk verf)?
Verwijderd
Anders kan je ze ook stealthen natuurlijk.Op woensdag 05 juni 2002 19:01 schreef Scyth het volgende:
Ik heb nog garantie op al die onderdelen, en een partially painted front vok niet mooi, maar da gebeurt nog wel. Misschien gebruik ik wel plakplastic, dat kank er zo weer afhalen...
Tot hiertoe zeer netjes gedaan.
En dat is?Op donderdag 06 juni 2002 00:00 schreef Frank_N het volgende:
[..]
Anders kan je ze ook stealthen natuurlijk.
Tot hiertoe zeer netjes gedaan.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Er zit, als je goed kijkt, een plexiglazen plaatje onder... Contact met me voeding kunnen ze op geen enkele mogelijkheid maken. Ikheb nog geen tijd gehad om de afstandsbusjes op dat plexi te lijmen, maar binnenkort gebeurt dat...Op woensdag 05 juni 2002 23:13 schreef kleinelievewolff het volgende:
Mooi gedaan! Ik zou alleen die trafootjes van die CCFL niet zomaar los op die voeding laten slingeren. Als die soldeerpuntjes aan de onderkant van die trafootjes contact maken heb je kortsluiting ( believe me...i know).
Op woensdag 05 juni 2002 20:52 schreef jjwa het volgende:
Ik heb nog een vraag:
wil je ff een duidelijkere foto van dat 5,25" klepje met die 2 knoppies en die fan posten?
die rand bij die fan ziet er volgens mij namelijk heel neat uit!

Dat heb ik gewoon gedaan met een 7-gatenboor van 38mm: het midden van het plaatje opzoeken, met een soldeerbout ff gaatje prikken voor het geleiden van de 7-gatenboor, en boren maar. Wel langzaam, anders smelt de boel... Dan krijg je een perfect rond gaatje...
Omdat ik niet zo'n fangrill hebOp woensdag 05 juni 2002 23:54 schreef Go0s het volgende:
Mooi strak gespotenZiet er mooi uit. Kga binnenkort mijn P4 (Hq08) mod ook verder uitbreiden
Wrom maak je btw geen grill voor je 40mm fan? Heb ik ook:
Dell Studio XPS 16