Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Ik heb ook zat p1 configuratie's gezien de enkel met een passief koelvinnetje stonden te draaien. De top lag toch wel zo'n beetje bij de 120-133 Mhz, daarboven hadden ze echt allemaal wel een fan erop zitten. En zo'n CPUtje mag best heet worden, een graad of 80 kunnen ze zeker hebben.
Verwijderd
denk niet dat ze 80 overleven. ik heb een p100 die doet al moeilijk bij het spelen van een mp3tje zonder fan en met fan gaat het wel goed. zonder fan word hij niet echt heet.
Verwijderd
Die dingen kunnen aardig wat hitte hebben, echt graden zul je weinig aan hebben omdat er toch geen temp sens op mobo zit waarschijnlijk.
Meines werd ook altijd bloedheet.. maakt niet zo heel veel uit zolang ie maar stabiel blijft
Meines werd ook altijd bloedheet.. maakt niet zo heel veel uit zolang ie maar stabiel blijft
Verwijderd
douw er anders een 4 cm fanetje op hoor je amper en de cpu leeft wat langer. of een 8cm fan @ 7 volt.
Verwijderd
Over het algemeen kunnen Intel's zo'n 90C hebben.. Zo hoog zal hij echt niet komen, als jij een heatsink echt HEET voelt aanvoelen zal hij zo'n 60 graden zijn.. veel meer niet.
Heb een P200 passief gekoeld gedraaid, met alleen een simpele casefan erbij.. draaide perfect stabiel!
Heb een P200 passief gekoeld gedraaid, met alleen een simpele casefan erbij.. draaide perfect stabiel!
Verwijderd
Uhh... het feit dat je zo'n P120 nu nog steeds hebt draaien [na... uhh hoeveel jaar bestaat die proc al? :)] zal toch wel betekenen dat ze die temperatuur ook wel aankunnen 
Anyway, hier heb ik een P120 met standaard koelvin erop. Verder niks bijzonders, gewoon MP3/MSN/IRC bak.
Anyway, hier heb ik een P120 met standaard koelvin erop. Verder niks bijzonders, gewoon MP3/MSN/IRC bak.
Pagina: 1