ik wil met photoshop een pagina text printen. deze is bij het printen nooit scherp, hoe kan ik dit wel scherp krijgen, moet ik het ex/importeren in een ander programma, en zo ja, in welk?
Thomas
Thomas
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Alles wordt gerasterd als het afgedrukt wordt. Of dat nu al van tevoren is gebeurd door Photoshop, of ter plaatse in de printer, maakt geen bal uit.Op woensdag 05 juni 2002 19:19 schreef westkust het volgende:
Idd in photoshop worden de leters echt omgezet in een plaatje... Voorteksten gewoon word e.d. gebruiken, en daar eventueel een plaatje als achtergrond vanuit photoshop in importeren.
Human Bobby
Maar wel of het 2x gebeurt, op verschillende resoluties.Op woensdag 05 juni 2002 20:11 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Alles wordt gerasterd als het afgedrukt wordt. Of dat nu al van tevoren is gebeurd door Photoshop, of ter plaatse in de printer, maakt geen bal uit.
Houdoe
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq