Toon posts:

Counter-Strike probleem met de verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een probleem ik speel regelmatig counter strike en dat gaat aardig goed.
Maar nou vertellen anderen en ik zelf merk het ook goed Dat ik LAG als de pest (lag = schokkerig )en het is heel irri. Ik denk dat het niet aan mijn verbinding licht want ik heb ADSL. En de computer is ook niet zo sloom het is een AMD ATLHON XP 1900+ ik snap er niks van wie kan mij helpen

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Op woensdag 05 juni 2002 18:20 schreef tim het volgende:
Hallo ik heb een probleem ik speel regelmatig counter strike en dat gaat aardig goed.
Maar nou vertellen anderen en ik zelf merk het ook goed Dat ik LAG als de pest (lag = schokkerig )en het is heel irri. Ik denk dat het niet aan mijn verbinding licht want ik heb ADSL. En de computer is ook niet zo sloom het is een AMD ATLHON XP 1900+ ik snap er niks van wie kan mij helpen
windows xp erop ?

Zo ja, zoeken :)

Nee ?
Dan weet ik het niet.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Probeer eens een re-install. Dat lost meestal al een hoop op :)

Ik, geheel anders

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al geprobeerd en ja win XP

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:50
check voor de lol de search es :X

Verwijderd

Topicstarter
gedaan maar er is niet veel te vinden en ik weet nog niet wat ik moet doen

MIJN ping is meestal wel goed denk ik maar hij schoomelt wel heeeeeel erg meestal tussen de 80 en de 300

Verwijderd

andere windows installeren (XP SUCKS MET CS)

• westkust
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10-2021
Ik heb ook XP en speel ook geregeld CS. Ook veel probs gehad met verbindingen. Hier trekt CS gewoon veel, en als mensen op het netwerk hiero veel aan het doen waren kon ik dat goed merken in mijn verbinding.

Toch heeft bij mij een re-install veel verholpen. Ik weet niet waarom, maar het scheelt wel degelijk...

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33
[search=cs adsl xp] levert vast wel wat op, en anders even creatief zijn met de search, hier zijn namelijk al erg veel topics over geweest.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.