Heb op mijn werk een IBM 300 PL 6565 65G (voor de kenners). Er zit nu 1 bankje in van 128 MB. Ik kwam onder in een la nog een nieuw (en compatible, voor ik daar vragen over krijg) bankje van 64 mb tegen. Toen ik die in mijn systeem stopte ging die piepen en kon zelfs mijn OS niet meer vinden. Toen ik het bankje weer verwijderde deed alles het weer. Is het mogelijk om een bankje van 128 naast een 64 te draaien?
Nope,
Heb zelf die blauwe jongens onder mijn beheer, naast een hele verzameling andere modellen. Bij die PL-tjes moeten de banken twee aan twee bezet zijn. Als ik het goed heb zitten er vier banken in.
Dus als er een van 128 in zit moet er eentje van 128 bij.
Heb zelf die blauwe jongens onder mijn beheer, naast een hele verzameling andere modellen. Bij die PL-tjes moeten de banken twee aan twee bezet zijn. Als ik het goed heb zitten er vier banken in.
Dus als er een van 128 in zit moet er eentje van 128 bij.
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Thanx. Als je er toch mee bekend bent.... we hebben bij die IBm de p76 (uit mijn hoofd) monitoren, degene die er standaard bij zitten. Na het installeren van W2000 flikkert het scherm af en toe (vooral bij het scrollen) heb de nieuwste drivers geprobeerd, maar die helpen niet. Any ideas?
Nee,
sorry wij draaien alleen NT4.
sorry wij draaien alleen NT4.
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 22:51 schreef PWM het volgende:
Thanx. Als je er toch mee bekend bent.... we hebben bij die IBm de p76 (uit mijn hoofd) monitoren, degene die er standaard bij zitten. Na het installeren van W2000 flikkert het scherm af en toe (vooral bij het scrollen) heb de nieuwste drivers geprobeerd, maar die helpen niet. Any ideas?[/quote]Probeer de refreshrate eens in te stellen. Ik had vroeger monitoren, die max 75Hz aankonden. Deze werden echter met 85Hz door NT aangestuurd. Dit leverde dus ook flikkeringen op. Teruggezet naar 75Hz en voila!
(BTW weet je zeker, dat die 64MB reep wel 100Mhz geheugen was?)
Thanx. Als je er toch mee bekend bent.... we hebben bij die IBm de p76 (uit mijn hoofd) monitoren, degene die er standaard bij zitten. Na het installeren van W2000 flikkert het scherm af en toe (vooral bij het scrollen) heb de nieuwste drivers geprobeerd, maar die helpen niet. Any ideas?[/quote]Probeer de refreshrate eens in te stellen. Ik had vroeger monitoren, die max 75Hz aankonden. Deze werden echter met 85Hz door NT aangestuurd. Dit leverde dus ook flikkeringen op. Teruggezet naar 75Hz en voila!
(BTW weet je zeker, dat die 64MB reep wel 100Mhz geheugen was?)
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ja. Het lullige is dat we nog 10 bankjes erbij hebben gekregen van de week, wegens het (veel) te laat leveren van IBM. Een goedmakertje dus. Waren 80 computers dus in %ten valt het wel mee. Alleen ik kan ze dus nergens instoppen
Pagina: 1