Hoe is het IDee Tweakers ontstaan HOE precies!! de geschiedenis kennen we allemaal maar HOE precies...
Uhm ja, hoe veel preciezer dan de geschiedenis wil je hebben?
Dit soort ideen 'ontstaan' gewoon. Omdat je (Femme) eens wil kijken wat er kan, wat je leuk vind etc.
Het idee is naar mijn idee gewoon ontstaan van 'goh, eigenlijk zijn er geen NL sites alleen maar over hardware etc, nou die ga ik dan maken'.
Dit soort ideen 'ontstaan' gewoon. Omdat je (Femme) eens wil kijken wat er kan, wat je leuk vind etc.
Het idee is naar mijn idee gewoon ontstaan van 'goh, eigenlijk zijn er geen NL sites alleen maar over hardware etc, nou die ga ik dan maken'.
Ik wil een PC overclocken, zal ik het resultaat op internet posten? 
Zoiets zal het geweest zijn denk ik
Zoiets zal het geweest zijn denk ik
volgens mij: "hmmm het niveau is te laag"Op woensdag 05 juni 2002 18:13 schreef IceStorm het volgende:
Uhm ja, hoe veel preciezer dan de geschiedenis wil je hebben?

Zie (onder andere) http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/4105
Het begon met geklaag over laag niveau op een ander forum, dus wie weet hoeveel clonen er over 3 jaar zijn
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Tja, want Femme kwam heel vaak op computertotaal forum
.
Nog vaker op het webwereld forum.Op woensdag 05 juni 2002 18:38 schreef ddc het volgende:
Tja, want Femme kwam heel vaak op computertotaal forum.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Gezien jouw userid zal ik maar niks meer zeggen en jouw woorden beamenOp woensdag 05 juni 2002 18:39 schreef Jeroen Blom het volgende:
Nog vaker op het webwereld forum.
en toch maar 500 postsOp woensdag 05 juni 2002 19:13 schreef ddc het volgende:
[..]
Gezien jouw userid zal ik maar niks meer zeggen en jouw woorden beamen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hij heeft gelijk hoor, hoort toch een beetje bij je algemene ontwikkeling he, dit soort feitjesOp woensdag 05 juni 2002 19:13 schreef ddc het volgende:
Gezien jouw userid zal ik maar niks meer zeggen en jouw woorden beamen
ROTFL, Triviant over 20 jaar 
<center>[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/1023299303.jpg'[/img]</center>
<center>[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/1023299303.jpg'[/img]</center>
Professioneel Hyves-weigeraar
* WaarAnders kijkt in pc-reactive 
Citaten van Femme en pc-reactive:
Citaten van Femme en pc-reactive:
dat stond daar en lijkt me wel kloppenIn die tijd zat ik nog op school en studeerde ik interactieve mediadesign. Daarnaast had ik een bedrijfje dat websites bouwde. Ik kwam op het idee van Tweakers.net door de Engelstalige site Toms Hardware Guide.
pc reactive:
In september 1998 ging de eerste versie van Tweakers.net on-line, onder de naam World of Tweakers (is toch World of Tweaking)
Femme:
We hadden teon vooral besprekingen van hardware. Het overclocken van processors was toen erg populair. Tegenwoordig schrijven we daar veel minder over.
Pagina: 1