Toon posts:

De evaluatieperiode is verlopen

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje waar ik niet van weet hoe ik er van af kom. Een tijdje geleden heb ik clonecd geprobeerd. Ik heb het programma maar een keer gebruikt, omdat ik daarna op vakantie ging. Vervolgens heb ik het weer gedeinstalleerd. Toen ik van de laatste versie gebruik wilde maken, heb ik die gedownload, maar nu geeft mijn computer meteen al aan dat de evaluatieperiode is verlopen. Ik zou het programma graag nog een keer willen testen, maar kan hier geen trialversies meer van proberen. Het maakt niet uit of ik een oudere of nieuwe trialversie gebruikt. Weet iemand hoe ik mijn computer weer zo aanpas dat ik gewoon nog een trialversie kan gebruiken?

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 15:51
pech, "koop" het, de andere oplossingen zijn illegaal ;)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Verwijderd

Euhmz, formatteren en windows opnieuw installeren?

Je kan natuurlijk ook een universele crack/serial-tool regelen: meer info daarover kan je hier vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop het alleen als het me bevalt. Er moet toch een manier zijn om alsnog een trial te kunnen testen??
:?

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Op woensdag 05 juni 2002 18:13 schreef The_Dud3 het volgende:
pech, "koop" het, de andere oplossingen zijn illegaal ;)
Echt niet illegaal, hij wil immers een nieuwere versie gaan uitproberen 8-)

Ik zou even proberen om gewoon te delinstalleren en een paar goeie REG cleaners er overeen te raggen.

Heb je goeie REG cleaners?

regclean

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Verwijderd

is dit misschien een warez-request:?

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 15:51
Op woensdag 05 juni 2002 18:19 schreef daan123 het volgende:
is dit misschien een warez-request :?
dacht ik nu ook...
De software "verwaren" is illegaal...

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben volgens mij een beetje een regibeet. ik heb geen regcleaners en ben ook niet zo bekent met het register. Is er een plek waar ik daar meer info over kan vinden? Hopende dat ik geen weken bezig ben met vooronderzoek, verblijf ik

• Fireman
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Op woensdag 05 juni 2002 18:22 schreef Nillesgp het volgende:
Ik ben volgens mij een beetje een regibeet. ik heb geen regcleaners en ben ook niet zo bekent met het register. Is er een plek waar ik daar meer info over kan vinden? Hopende dat ik geen weken bezig ben met vooronderzoek, verblijf ik
Heel simpel proggie van microsoft :) je hoeft zelf nix te doen alleen aanklikken.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Sebasstk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-02 20:43
http://www.astalavista.com
staan heel wat tweaks denk dat je er ook wel uitleg over het register kan vinden...
of een andere search gebruiken... google...

maar je kunt het beter gewoon kopen joh... is wel een goed programma.

Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij kan ik hier wel wat mee. Zit er al een regcleaner in Windows ingebouwd of moet dit nog bij MIcrosoft worden gedownload?
}:0

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 10-04 10:01
Op woensdag 05 juni 2002 18:27 schreef Nillesgp het volgende:
Volgens mij kan ik hier wel wat mee. Zit er al een regcleaner in Windows ingebouwd of moet dit nog bij MIcrosoft worden gedownload?
}:0
Downloaden dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal
*D

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Mjah, hier gaan we dus niet aan meewerken... Cracks installeren is en blijft illegaal.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.