Ik heb een vreemd probleem als ik iets wil uploaden naar een homepage via FTP.
Ten eerste, als ik iets naar planet wil uploaden, maakt niet uit met IE of leechftp, dan zegtie, could not login. De host is home.planet.nl dus dat is goed. De username is gewoon de achternaam#### en het password moet ook goed zijn, want dit is exact dezelfde als bij het inloggen bij planet webmail. Copy paste van het password werkt zelfs niet.
Ten tweede, hetzelfde geldt voor mijn homepage bij spaceports. Alleen logt ie hier wel in, maar kapt ie na het LIST command...dan gaat ie een minuut lang de dir list proberen binnen te halen.
Login completed.
> CWD public_html
< 250 CWD command successful.
> PWD
< 257 "/public_html" is current directory.
> PORT xxx,xxx,xxx,xxx,7,70
< 200 PORT command successful.
> TYPE A
< 200 Type set to A.
> LIST
< 425 Can't build data connection: Operation timed out.
~ Could not retrieve directory listing for "/public_html/"
Ten derde, op mijn eigen ftp (Serv-U) inloggen lukt wel.
Rara hoe kan dit?
Ik draai XP zonder IIS
Ten eerste, als ik iets naar planet wil uploaden, maakt niet uit met IE of leechftp, dan zegtie, could not login. De host is home.planet.nl dus dat is goed. De username is gewoon de achternaam#### en het password moet ook goed zijn, want dit is exact dezelfde als bij het inloggen bij planet webmail. Copy paste van het password werkt zelfs niet.
Ten tweede, hetzelfde geldt voor mijn homepage bij spaceports. Alleen logt ie hier wel in, maar kapt ie na het LIST command...dan gaat ie een minuut lang de dir list proberen binnen te halen.
Login completed.
> CWD public_html
< 250 CWD command successful.
> PWD
< 257 "/public_html" is current directory.
> PORT xxx,xxx,xxx,xxx,7,70
< 200 PORT command successful.
> TYPE A
< 200 Type set to A.
> LIST
< 425 Can't build data connection: Operation timed out.
~ Could not retrieve directory listing for "/public_html/"
Ten derde, op mijn eigen ftp (Serv-U) inloggen lukt wel.
Rara hoe kan dit?
Ik draai XP zonder IIS