[IIS 5] Script uitvoeren op andere pc op netwerk

Pagina: 1
Acties:

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Ik zit met een klein probleempje.

Ik heb Internet gedeeld op PC1 naar vershillende andere PCS [PC2, PC3 etc]
Nu heb ik op PC1 en PC2 IIS draaien [Win2K pro] en dat draait allemaal leuk enzo. Nu heb ik op PC2 een paar asp-scriptjes die de specs van de machine in een HTML file dumpen.

Nu heb ik dus een virtual directory gemaakt op PC1 dat als ik naar http://PC1/PC2 ga dat hij dan de wwwroot van PC2 pakt en dan dat script runt. Maar nu voert dus PC1 het script lokaal uit en zie je dus de specs van DIE PC en NIET van PC2 [logisch want het is een virtual directory en geen echte redirect].

Hoe kan ik nou zorgen dat PC2 het script uitvoert ipv PC1¿ [dan kan ik dus dat scrippie op elke PC zetten en dan van alle PCs de stats zien ;)]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:53
op alle pc een lokale iis draaien die de output in een database gooit en dat dat op pc1 eruit trekken en in een html parsen.

Lijkt me het meest makkelijke

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 18:34 schreef Dennism het volgende:
op alle pc een lokale iis draaien die de output in een database gooit en dat dat op pc1 eruit trekken en in een html parsen.

Lijkt me het meest makkelijke
Mara hoe trigger ik dat script dan op bijv PC2, want de data die hij maakt is namelijk niet statisch [bijv Load, HD ruimte etc]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/