Hehe,cheaten op examens ?(dom idee)

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Djeen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
hallo,

mijn idee,op de examens mogen we geen grafice rekenmachines gebruiken, maar wel zo'n gewonne wetenschappelijke (van texas),wel word het geheugen ook geledigd voor we beginnne,

nu dacht ik,zou het niet leuk zijn mocht ik daar een ouwe database (of hoe noemen ze dat,zo'n dingen die evengroot zijn als een rekenmachine maar je kan er tekst intypen en dingen laten onthouden enzo) inbouwen,
wie denkt er dat het zou lukken ,dan heb je wel een probleem met de knoppies maar daar spreken we nog niet over,of heeft iemand het al geprobeert ?

Verwijderd

Een dom idee is het zeker... En het zal waarschijnlijk toch niet gaan werken. Je hebt niet genoeg plaats in zo'n klein ding :7

• biertje-blijf-bij-me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-03-2025
uiteindelijk zit je uren die onzin in te voeren....terwijl je dan net zo goed kan leren

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 13:59
Op woensdag 05 juni 2002 17:41 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
uiteindelijk zit je uren die onzin in te voeren....terwijl je dan net zo goed kan leren
lol precies :+

BTW. topic starter kan je misschien in het vervolg wat meer letten op je spelling van woorden. Dank u wel :)

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 17:38 schreef Djeen het volgende:
hallo,

mijn idee,op de examens mogen we geen grafice rekenmachines gebruiken, maar wel zo'n gewonne wetenschappelijke (van texas),wel word het geheugen ook geledigd voor we beginnne,

nu dacht ik,zou het niet leuk zijn mocht ik daar een ouwe database (of hoe noemen ze dat,zo'n dingen die evengroot zijn als een rekenmachine maar je kan er tekst intypen en dingen laten onthouden enzo) inbouwen,
wie denkt er dat het zou lukken ,dan heb je wel een probleem met de knoppies maar daar spreken we nog niet over,of heeft iemand het al geprobeert ?
hih ga dr voor zou ik zeggen vindt het altijd wel leuk om iemand op zijn bek te zien gaan door stomme ideeen

• Djeen
lol,jah , maja,het was het vragen waard.

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op woensdag 05 juni 2002 17:38 schreef Djeen het volgende:
hallo,

Bij ons werd dat ding niet geleegd voor de examens.
Maar je hebt er tog nix aan, alle formules staan al in binas en je hoeft vrijwel geen theorie te kennen.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• LeonM
  • Laatst online: 29-10-2025
Rekenmachines worden tegenwoordig toch gewist voordat het examen begind?

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:36
Als je alles zelf gaat intikken in dat ding.. goed idee, daar leer je het wel mee :)

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op woensdag 05 juni 2002 18:08 schreef LeonM het volgende:
Rekenmachines worden tegenwoordig toch gewist voordat het examen begind?
Nee

Verwijderd

Ooit (in mijn middelbare school tijd) hadden de meeste leraren nog nooit een zak computer gezien, deze werd dan ook makkelijk verwardt met een rekenmachine >:)

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 21:17
nou, leon, mijn rekenmachine weet alles nog wat ik er deze 2 jaren in heb gezet hoor. (niet dat dat veel is, maarjah:P)

maar idd, alle formules staan in binas, en bij examens waar je veel theorie moet weten mag je meestal geen gr gebruiken.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op woensdag 05 juni 2002 18:24 schreef MagicTempest het volgende:
nou, leon, mijn rekenmachine weet alles nog wat ik er deze 2 jaren in heb gezet hoor. (niet dat dat veel is, maarjah:P)

maar idd, alle formules staan in binas, en bij examens waar je veel theorie moet weten mag je meestal geen gr gebruiken.
Inderdaad, maar das soms ook lekker loos. We mochten bij Biologie 1,2 niet onze GR gebruiken, amar wel het boek biodata. Een soort Binas waar 200 bladzijden full-color biologie instaat. Alsof je dan nog iets in je GR zou willen zetten :+

• Djeen
sja ,maar ik zie me niet m'n formules intypen met de cyfers he, ik kan abcd erop zetten en dan ?
123456789 ???

• Fire_Bird
  • Laatst online: 10:58
ik moest zelfs vorig jaar mn rekenmachine meer dan een week van te voren inleveren en kreeg hem pas op het examen als je hem nodig was bij het examen, had je na dat examen nog een examen met rekenmachine werd hij eerst weer ingenomen, kortom, kreeg hem pas trug nadag ALLE examens voorbij waren

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

/offtopic

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Best wel vaag allemaal. Grafische rekenmachines zijn namelijk gewoon toegestaan op examens. (Voor de exacte vakken wel te vestaan). En geleegd worden ze ook niet. Je kunt er dus alles gewoon inzetten zonder dat iemand er ook maar om vraagd. En alles zelf typen valt met zo'n grafische rekenmachine wel mee. Met een kabeltje naar de PC en een paar overijverige vrienden is dat zo geregeld.

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 19:45 schreef Brumpje het volgende:
Best wel vaag allemaal. Grafische rekenmachines zijn namelijk gewoon toegestaan op examens. (Voor de exacte vakken wel te vestaan). En geleegd worden ze ook niet. Je kunt er dus alles gewoon inzetten zonder dat iemand er ook maar om vraagd. En alles zelf typen valt met zo'n grafische rekenmachine wel mee. Met een kabeltje naar de PC en een paar overijverige vrienden is dat zo geregeld.
ik heb wel eens mensen zo'n rekenmachine bij een geschiedenis of economie examen zien houden, en er wordt niks van gezegt :P

• bredend
  • Laatst online: 30-05 21:46
wanneer komt er hier iemand met een infrarood ding???? :Y)

Verwijderd

Ik heb het er met een paar uit mijn klas over gehad. En het moet toch mogelijk zijn om bijv. een vraag te stellen en dat het op andere rekenmachine's te voorschijn komt, en die gene kan dan weer terug typen. Via zender ontvanger etc.

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 17:41 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
Als iemand het eenmaal klaar heeft... heeft de ander het zo gedaan >:)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 20:14 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb het er met een paar uit mijn klas over gehad. En het moet toch mogelijk zijn om bijv. een vraag te stellen en dat het op andere rekenmachine's te voorschijn komt, en die gene kan dan weer terug typen. Via zender ontvanger etc.
het gaat toch op een gegeven moment toch wel opvallen als je steeds met die rekenmachine zit te klooien.

edit: typo

• Djeen
yah,dat is ook iets,maarja eigenlijk begint dit hier meer op een "hoe spiek ik ?" topic te lijken ,wel leuk om es al die ideëetjes te zien.

Verwijderd

ook een id, wordt even Moslim voor een paar weken. En dan echt extreem. Als je dan een oordopje onder je tulband doet, mag je die niet afzetten (vanwege je geloof>:)). Dit deden Turkse meisjes bij een examen in Turkije. Ze droegen opeens allemaal hoofddoekjes, en daar hadden ze dus oordopjes onder. De leraren konden er niets tegen doen, behalve met een zakradiootje rondlopen:D

• Djeen
waarom met een zakradiootje ?

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:57
Op woensdag 05 juni 2002 20:14 schreef Soldier2000 het volgende:
Is al eens gedaan... Van die TI apparaten die een IR interface hadden... Werd verder niet echt gewardeerd geloof ik :9

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 20:38 schreef Djeen het volgende:
dan gingen hun mobieltjes storen:D

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-05 17:42

@r!k

It is I, Leclerq

Hehe, dat ik nog op de MTS zat waren die Grafische rekenmachines er dus net en we hadden al vrij snel door hoe we dat reset scherm in konden programmeren.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Djeen
lol,die is goed...

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Als je het doet gebruik kleine zinnetjes, en niet te veel dat je moet zoeken, dat valt op bij theorievragen.
-edit-
Ik snap eigenlijk niet wat dit met OCE te maken heeft. Is meer algemeen of Gadget.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-05 22:08

Corn

Raar jongetje

Hoort niet echt hier.... Zorg ervoor dat je een simpel programmatje schrijft, dat het reset scherm faked. Vaak genoeg gedaan.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
Op woensdag 05 juni 2002 20:35 schreef LaswA het volgende:
ook een id, wordt even Moslim voor een paar weken. En dan echt extreem. Als je dan een oordopje onder je tulband doet, mag je die niet afzetten (vanwege je geloof>:)). Dit deden Turkse meisjes bij een examen in Turkije. Ze droegen opeens allemaal hoofddoekjes, en daar hadden ze dus oordopjes onder. De leraren konden er niets tegen doen, behalve met een zakradiootje rondlopen:D
broodje aap.. in turkije zijn hoofddoekjes op school niet toegestaan dacht ik... en zakradio's storen mobiele telefoons in ieder geval niet.

• flexje
  • Laatst online: 16:15

flexje

got-father

of... een wireless lcd'tje , en je laptopje in de kantine laten en random de antwoorden door sturen naar lcd :o
Fantasie in de vroege ochtend *D

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Aphelion
  • Laatst online: 05-05 13:40
eigenlijk zou je aan de zijkant een soort infrarood moeten maken, bij de ene rekenmaschine links, bij de ander rechts

en dan tijdens examen overseinen :)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 20:05 schreef Bredend het volgende:
wanneer komt er hier iemand met een infrarood ding???? :Y)
Ja psies, dat id had ik ook altijd. Gewoon zoeen kleine infrarood module ipv de standaard TI-83 linkkabel :D

Niemand die het merkt :P

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Ik had vroeger een horloge waar je text in kon opslaan, alleen was je zo lang bezig dat je die tijd beter kon besteden aan leren :{

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Djeen
jah ,spieken de dag van vnadaag gaat niet echt goed meer he,met al die moderne technologie...:P

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 20:38 schreef Djeen het volgende:
Om de uitgezonden signalen te onderscheppen natuurlijk }:O

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-05 22:53

Shunt

Boe

Op donderdag 06 juni 2002 20:56 schreef Atmosferic het volgende:

[..]

Om de uitgezonden signalen te onderscheppen natuurlijk }:O
HAHAHA mag jij proberen van een mobieltje de signalen te ontvangen met een zakradiotje :)
hij zal storen maar hij kan echt geen mobieltje ontvangen een VEEEEL hogere frequentie (hoop dat ik het goe scrijf :+ )

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

van het programmeren van de benodigde programma's leerde ik al zoveel dat ik ze niet meer nodig had :P
Bovendien kun je op zo'n grafische een programma schrijven dat faket alsof het geheugen leeg is. (Geloof me, mijne werkte goed :9 maar hier werd ie niet leeggemaakt.)

Het was net echt. Een klein progje en een plaatje van een leeg geheugen..

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

hou jij maar is een zakradio bij een mobieltje wat belt zal je het merken :P

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

der zijn ook gr's met IR poort. zoals de HP, ik heb een ti83 maar me broertje een HP die poorten moet je tegen elkaar aanleggen, maar dat moet wel opgevoerd kunnen worden dacht ik zo.

weet er trouwens iemand op wat voor manier die spelletjes geprogrammeerd zijn?? dat lijkt wel hexadecimaal ofsow. en hoe komt het dat je sommige niet kunt editten??

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 21:56 schreef Dannyke het volgende:
hou jij maar is een zakradio bij een mobieltje wat belt zal je het merken :P
jah de radio stoor de mobile niet maar de Mobile de radio :)
Pagina: 1