[ADSL] Cistron of Concepts ICT

Pagina: 1
Acties:

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:03
Ik heb de luxe dat ik voor mijn internetverbinding kan kiezen uit een flink aantal aanbieders. Ik ben mijn kabelmodem zat en zit nu te kijken naar ADSL.

Mijn oog is gevallen op Cistron en Concepts ICT.

http://www.cistron.nl/
http://www.concepts-ict.nl/

Wat betreft prijs zijn ze gelijk en ze bieden beide ongeveer dezelfde snelheden en diensten aan.

Op GoT staan wel ervaringen, maar die zijn al weer wat ouder.
Zijn er mensen met recente ervaring met deze toko's? Hoe snel sluiten ze je aan, hoe verloopt het hele proces, zijn ze behulpzaam als je eenmaal klant bent, is het echt allemaal zo snel of deugt het niet, enz...?

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Cistron en Concepts ICT (www.supersneladsl.nl) zijn allebei heel erg goed. Toen ik Cistron Maxx kreeg, was Concepts er nog niet, dus vandaar. Ze gebruiken allebei bbned.

Zelf heb ik Cistron en daar ben ik zeeeeer tevreden over. Concepts vind ik ook wel goed, want een van mijn beste vrienden werkt daar en die weet ook wel dat het bedrijf best goed zit nou. Hij werkte zelf eerst ook op de helpdesk en daar hebben ze ook wel verstand van zaken.

Moeilijke keuze dus op zich, want ze zijn allebei goed. Maar er zijn echt zat topics over verschillende aanbieders van ADSL via bbned. Gebruik de search op bv Cistron en je hebt zeker 10/20 hits. :P

edit: Bij Cistron heb je trouwens wel meer homepageruimte en dataverkeer. Ook best een belangrijk punt denk ik zo.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:03
Homepageruimte en e-mail enzo interesseert me niks. Die ga ik toch niet gebruiken. Ik heb al zat domeinen en ik heb dus oneindige e-mail adressen en webspace zat. :)
Jammer dat je die zaken niet van het abonnementsgeld kan afhalen als je dat niet wil, maar goed.

Dus beide bedrijven zijn goed ... dat is mooi! :9~

Weet je nog hoe lang er zat tussen aanvraag en aansluiting? Want dan is dat zo ongeveer het enige nog waar ze in kunnen verschillen lijkt ??

De search bevat veel gezeur over cistron die failliet zou zijn en concepts die het zou overnemen, maar op deze vragen vind ik geen antwoord dat niet al maanden oud is.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 20:44 schreef Pogostokje het volgende:
Homepageruimte en e-mail enzo interesseert me niks. Die ga ik toch niet gebruiken. Ik heb al zat domeinen en ik heb dus oneindige e-mail adressen en webspace zat. :)
Jammer dat je die zaken niet van het abonnementsgeld kan afhalen als je dat niet wil, maar goed.

Dus beide bedrijven zijn goed ... dat is mooi! :9~

Weet je nog hoe lang er zat tussen aanvraag en aansluiting? Want dan is dat zo ongeveer het enige nog waar ze in kunnen verschillen lijkt ??

De search bevat veel gezeur over cistron die failliet zou zijn en concepts die het zou overnemen, maar op deze vragen vind ik geen antwoord dat niet al maanden oud is.
Dat gezeur dat cistron failliet zou gaan is onzin ze zijn het al 2 keer geweest. Maar dat waren andere onderdelen van cistron.

Ik zou persoonlijk voor Cistron gaan. Vanwaar zul je denken.

Ik heb beide bedrijven opgebeld om het hoe en wat.

Bij cistron werd ik keurig geholpen met mijn vragen. Bij concepts kreeg ik vage antwoorden terug en bij elke vraag van mij was het heeft u een momentje ik vraag het aan mijn collega.

Daarnaast heb ik nogal slechte ervaringen met autostrada wat ook van concepts is.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 18:10 schreef lucy1981 het volgende:
Cistron en Concepts ICT (www.supersneladsl.nl) zijn allebei heel erg goed. Toen ik Cistron Maxx kreeg, was Concepts er nog niet, dus vandaar. Ze gebruiken allebei bbned.

Zelf heb ik Cistron en daar ben ik zeeeeer tevreden over. Concepts vind ik ook wel goed, want een van mijn beste vrienden werkt daar en die weet ook wel dat het bedrijf best goed zit nou. Hij werkte zelf eerst ook op de helpdesk en daar hebben ze ook wel verstand van zaken.

Moeilijke keuze dus op zich, want ze zijn allebei goed. Maar er zijn echt zat topics over verschillende aanbieders van ADSL via bbned. Gebruik de search op bv Cistron en je hebt zeker 10/20 hits. :P

edit: Bij Cistron heb je trouwens wel meer homepageruimte en dataverkeer. Ook best een belangrijk punt denk ik zo.
naja ik weet niet wie je kent daar, maar er zit ook iemand bij mij in de klas die bij de helpdesk werkt daar, en die kan best flink bullshit lullen :+

hij heeft een mobo waar 3 processoren op kunnen, en hij gelooft het zelf ook nog....een gigabyte is het...naja...bestaat dus niet lijkt me...

en zo kan ik nog meer gaan typen, maar daar heb ik geen zin in :P

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 19:57
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze hierin verschillen omdat de ISP toch niet de langzaamste stap is. Maar als je echt een antwoord moet hebben: Cistron doet het al langer en heeft misschien een order management systeem met een hoger versienummer.
Al dat gezeur is al heel lang geleden afgelopen. Er is een schikking geweest tussen beide partijen (eind april?). Trek je eigen conclusies op basis van bijvoorbeeld wie er nu de merknaam Cistron gebruikt >:)
Pagina: 1