To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Niemand?
ik word echt gek van die vastlopers....
Try reinstall en dan nog een keer de laatste SiS drivers.
You can't have everything. Where would you put it?
Waarom heb je die driver geinstalleerd? Doet 98se het niet zonder?
Ik heb niets van die drivers voor mijn K7S5A geïnstalleerd, alles werkte zonder, onder XP wel te verstaan, is dat geen idee?
Anders probeer deze drivers eens.
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Hij deed het wel zonder, maar sommigen (nieuwere) spellen niet, nadat ik de AGP driver heb geinstalleerd deden die spellen het welOp woensdag 05 juni 2002 22:49 schreef Dielie het volgende:
Waarom heb je die driver geinstalleerd? Doet 98se het niet zonder?
De nieuwe drivers helpen ook nietOp woensdag 05 juni 2002 22:53 schreef HenkieNL het volgende:
Ik heb niets van die drivers voor mijn K7S5A geïnstalleerd, alles werkte zonder, onder XP wel te verstaan, is dat geen idee?
Niemand?
Dat is toch die divider? Die kan ik niet instellen bij mijn mobo (correct me if im foutOp vrijdag 07 juni 2002 08:41 schreef matthijs_c het volgende:
probeer eens de cpu/agp clock naar beneden te zetten, bijv. 2/3 ofzo werkte bij mij!
Hiervoor werkte ik ook onder w98 met de agp drivers, nooit problemen. Ook nooit iets over gehoord.
Install de nieuwste driver en daarna de nieuwste driver voor je Vidcard.
nee das niet te warm.. maar reset de bios eens ofzo... misscien scheelt het...Op donderdag 06 juni 2002 16:48 schreef ND het volgende:
[..]
De nieuwe drivers helpen ook niet![]()
Mijn proc word 52 graden, das toch niet te warm?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Niuewst AGP driver geinstalleerd, helpt niet, en ik kan geen nieuwere (of verbeterde) drivers vinden voor de ATI EXPERT 2000Op vrijdag 07 juni 2002 09:07 schreef KillerAce_NL het volgende:
Hiervoor werkte ik ook onder w98 met de agp drivers, nooit problemen. Ook nooit iets over gehoord.
Hoe heb je de AGP poort ingesteld? Op 4x of op 2x? Als je hem op 4x hebt staan, zou ik hem eens terugschroeven...misschien dat dat helpt.
Je moet namelijk altijd eerst een agp driver installen en dan pas een vidcard driver.Op vrijdag 07 juni 2002 09:25 schreef ND het volgende:
[..]
Niuewst AGP driver geinstalleerd, helpt niet, en ik kan geen nieuwere (of verbeterde) drivers vinden voor de ATI EXPERT 2000
NIET de AGP driver van de ECS K7S5A installen!
heb ik ook 1x gedaan, crashte constant... gewoon geen agp driver installen... ok ik gebruik wel XP, maar waarom zou je nog 98 gebruiken
heb ik ook 1x gedaan, crashte constant... gewoon geen agp driver installen... ok ik gebruik wel XP, maar waarom zou je nog 98 gebruiken
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Verwijderd
Ik heb 1.09F driver wel geinstalleerd. Onder W2k. Geen problemen.
Det 23.11, Gf2 GTS 32, normale bios (OC bios nog niet getest).
Det 23.11, Gf2 GTS 32, normale bios (OC bios nog niet getest).
Die staat idd op 4xOp vrijdag 07 juni 2002 09:32 schreef timothee het volgende:
Hoe heb je de AGP poort ingesteld? Op 4x of op 2x? Als je hem op 4x hebt staan, zou ik hem eens terugschroeven...misschien dat dat helpt.
ooow da wist ik nog niet, thanks!Op vrijdag 07 juni 2002 09:34 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Je moet namelijk altijd eerst een agp driver installen en dan pas een vidcard driver.
Ik heb hem nu op AGP 1x staan, het lijkt net (naar mijn gevoel) dat hij "ietsjes" (dus niet veel
) stabieler is, maar hij loopt nog steeds vast. Kan het dan toch liggen aan de manier van installeren? (dus eerst de AGP drivers, dan de Videokaart drivers)
Nou ik heb WIndows98SE opnieuw geinstalleerd, en nu ALS EERSTE de AGP drivers, en dan pas de video drivers, nou is het alleen maar erger geworden
Hij loopt nu nog meer vast. Eerst was alleen beeld wat vastliep, maar nu ook het geluid
windows heeft geen moederbord drivers nodig dus ook geen AGPGARD of andere AGP drivers tenzij hier speciaal om gevraagd word, dit leverd je als het goed is geen fps winst op dus gewoon zonderOp maandag 10 juni 2002 20:03 schreef ND het volgende:
Nou ik heb WIndows98SE opnieuw geinstalleerd, en nu ALS EERSTE de AGP drivers, en dan pas de video drivers, nou is het alleen maar erger gewordenHij loopt nu nog meer vast. Eerst was alleen beeld wat vastliep, maar nu ook het geluid
![]()
Sommigen spellen willen niet zonderOp maandag 10 juni 2002 20:07 schreef The_Dart het volgende:
[..]
windows heeft geen moederbord drivers nodig dus ook geen AGPGARD of andere AGP drivers tenzij hier speciaal om gevraagd word, dit leverd je als het goed is geen fps winst op dus gewoon zonder
voor zover ikw eet vraagt er geen 1 spel of je wel een AGPGard drievr of dergelijke hebt geinstalled van je mobo hoorOp maandag 10 juni 2002 20:21 schreef ND het volgende:
Hoe moet ik ze deinstalleren? (hij staat niet in de software lijst)
hoe je ze weghaald zou ik zo ff niet weten :
Pagina: 1