25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
Verwijderd
dat is er al......
ja?
jaaah
de search... joekels grote database vol met info over wat voor processors ook, gemaakt door mensen als jij en ik. ervaringen en bevindingen... het is gewoon geweldig wat je er vind
ja?
jaaah
de search... joekels grote database vol met info over wat voor processors ook, gemaakt door mensen als jij en ik. ervaringen en bevindingen... het is gewoon geweldig wat je er vind
En MET pics hoe je het doet enzo niet allemaal hoe die Multiplier enzo werkt
zoals je op de meeste sites ziet
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Afhankelijk van je Moederbord en Proccessor. Als je zoekt bij de search vind je veel info. Afhankelijk van jou systeem vind je vast je antwoord!
met 3 woorden:
FAQ en GOOGLE
FAQ en GOOGLE
Tom's HArdware misschien?
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
De OCE FAQ is idd vrij duidelijk, al moet ik toegeven dat het mij nog niet duidelijk is hoe het zit met de multiplier. Er staat niet bij dat je die omhoog kan gooien, maar ook omlaag voor een hogere FSB.
Ik heb 3 andere woorden:Op woensdag 05 juni 2002 16:33 schreef nnk het volgende:
met 3 woorden:
FAQ en GOOGLE
FAQ, Search, Google
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Verwijderd
Dat is 1 ander woord..Op woensdag 05 juni 2002 17:00 schreef M14 het volgende:
[..]
Ik heb 3 andere woorden:
FAQ, Search, Google
Nog een woord: slot-jeOp woensdag 05 juni 2002 17:03 schreef basbasbas het volgende:
[..]
Dat is 1 ander woord..
Verwijderd
Er word wel een beetje zelfwerkzaamheid van je verwacht. Wij gaan niet voor de 25000ste keer het wiel overnieuw uitvinden.
Dus: FAQ, Search, Google, Toms Hardware Guide, Ars Technica, overclockers.com, etc.
Dus: FAQ, Search, Google, Toms Hardware Guide, Ars Technica, overclockers.com, etc.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()