WAAR IS JE HAAR!???!!!
* Plague
edit:

Kijk, weer Femme in dat shirt
Bericht hierboven
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Hoe raad je het zo?Op woensdag 05 juni 2002 16:35 schreef Floris het volgende:
Wat een rare redenen om een thread te openen, hebben jullie weer niets te doen ofzo?
Wij houden gewoon van lang haarOp woensdag 05 juni 2002 16:35 schreef Floris het volgende:
Wat een rare redenen om een thread te openen, hebben jullie weer niets te doen ofzo?
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Hmmm alles behalve, ik moet een of ander goedje in mijn oren smeren dat juist extra oorsmeer aanmaakt, dat schijnt dan weer goed te zijn voor vergroeiingen van het kraakbeen. (Zoals ik die heb).Op woensdag 05 juni 2002 16:51 schreef Juggernaut het volgende:
nu is het wachten op floris die meldt dat zijn oren oorsmeer vrij zijn en we hebben er weer een bedevaartsoord bij
Bericht hierboven
ohOp woensdag 05 juni 2002 16:57 schreef Floris het volgende:
[..]
Hmmm alles behalve, ik moet een of ander goedje in mijn oren smeren dat juist extra oorsmeer aanmaakt, dat schijnt dan weer goed te zijn voor vergroeiingen van het kraakbeen. (Zoals ik die heb).
Dus helaas, geen bedevaartsoord.
<font size=1>Ik zit niet te dollen hier met mijn oren overigens, dus flauwe grapjes kan je weglaten.</font>
Het is vrijdag woensdag(Op woensdag 05 juni 2002 16:35 schreef Floris het volgende:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Op woensdag 05 juni 2002 17:00 schreef Alfredt het volgende:
Het is vrijdag en Lunatic heeft de deur weer eens open laten staan.
Op woensdag 05 juni 2002 17:00 schreef Alfredt het volgende:
[..]
Het is vrijdag woensdag en Lunatic heeft de deur weer eens open laten staan.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
We spend our years as a tale that is told
Oorsmeer zorgt ervoor dat het trommelvlies nog goed blijftOp woensdag 05 juni 2002 16:57 schreef Floris het volgende:
[..]
Hmmm alles behalve, ik moet een of ander goedje in mijn oren smeren dat juist extra oorsmeer aanmaakt, dat schijnt dan weer goed te zijn voor vergroeiingen van het kraakbeen. (Zoals ik die heb).
Dus helaas, geen bedevaartsoord.
<font size=1>Ik zit niet te dollen hier met mijn oren overigens, dus flauwe grapjes kan je weglaten.</font>
Op woensdag 05 juni 2002 17:02 schreef Dutchman! het volgende:
Neuh, dit topic is gestart door een LA/TFF meubel die blijkbaar nog niet door heeft dat er meer en nuttigere fora aanwezig zijn.
Verwijderd
Komtie nog een keer.. Speciaal voor jou .oisynOp woensdag 05 juni 2002 17:02 schreef .oisyn het volgende:
lang haar is voor mietjes
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Op woensdag 05 juni 2002 17:02 schreef .oisyn het volgende:
lang haar is voor mietjes
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq