Ik heb het volgende "probleem": sinds kort heb ik een TerraTec DMX 6Fire 24/96, die op zich zeer goed bevalt. Echter, als ik wat opneem vanuit de computer (mp3tje ofzo), via de digitale optische uitgang van de 6Fire naar mijn MD-speler dan blijven bij het stopzetten van de audio de level-meters van de MD-speler staan in de laatste stand, zonder dat er (hoorbaar althans) audio op de MD komt te staan.
De klokfrequentie staat op Extern, dus "gewoon" op de 44.1 kHZ van de MD-speler, de audio is ook "gewoon 44.1, 16 bits" en aan de MD-speler ligt het ook niet, want van een andere digitale bron neemt 'ie wel probleemloos op.
Weet iemand wat dit kan zijn, wat de uitslaande meters veroorzaakt? Lijkt me puur digitale (non-audio?) informatie o.i.d.
De klokfrequentie staat op Extern, dus "gewoon" op de 44.1 kHZ van de MD-speler, de audio is ook "gewoon 44.1, 16 bits" en aan de MD-speler ligt het ook niet, want van een andere digitale bron neemt 'ie wel probleemloos op.
Weet iemand wat dit kan zijn, wat de uitslaande meters veroorzaakt? Lijkt me puur digitale (non-audio?) informatie o.i.d.