Ja als er nog eens iemand reageert zou dat wel fijn zijn
Ik zou eens op http://www.overclockers.com gaan kijken daar staan vast wel wat tips van mede tweakers 
En vergeet de database natuurlijk niet
En vergeet de database natuurlijk niet
ik heb net zo'n cel 633. Hij post op 950 mhz met 1.65 volt en een heel erg brak koelertje, die er ook niet echt supergoed opzit (ik kan hem heel makkelijk bewegen, nog zonder koelpasta maar nu nog met zo'n stom matje......niet lang meer hoor..)
ik krijg windows2000 nog niet helemaal opgestart, ben tot 1.7 volt gegaan. Op 791 (geloof ik) doet hij het trouwens wel perfect bij een graadje of 44 (zegt m'n bios). wat mij betreft is dit dus een goeie overclocker...of het voor alle chips zo is, dat is natuurlijk weer de vraag (waarschijnlijk niet) maar het is dus wel mogelijk.
ik krijg windows2000 nog niet helemaal opgestart, ben tot 1.7 volt gegaan. Op 791 (geloof ik) doet hij het trouwens wel perfect bij een graadje of 44 (zegt m'n bios). wat mij betreft is dit dus een goeie overclocker...of het voor alle chips zo is, dat is natuurlijk weer de vraag (waarschijnlijk niet) maar het is dus wel mogelijk.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik heb net zo'n cel 633. Hij post op 950 mhz met 1.65 volt [/quote]Zijn er nog meer mensen die dat voorelkaar krijgen, ik durf niet verder te gaan dan nu 633 @ 817 1,8 Volt
Pagina: 1