[WC]Sicce idra temp bij extern gebruik.

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 12:04
Ik ben van plan mijn externe waterkoeling in te gaan bouwen maar omdat dat al eerder is mislukt met een reservoir (hij sprong aan alle kanten open) wou ik me pomp extern gaan gebruiken. :)

Dus zou iemand mij kunnen vertellen hoe warm een sicce idra wordt bij extern gebruik ?

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Heel warm. Tenminste mijn sicce (de 1200 l/h versie) die word erg warm, zelfs zo warm dat mijn cpu temp erdoor word beinvloed. Ik heb nu constant een stille 120mm erop staan. Doe ik die uit dan komen er 8 graden bij. Nou moet ik zeggen dat ik erg veel weerstand in mijn systeem heb door een stuk met heel dun slang, dus misschien dat het daardoor komt.

Ik ben nu iig bezig met een reservoir dat nog niet lekt en met siliconen slangen. Als ik het allemaal ingebouwd heb dan post ik wel een topic met pics.

Ik vind iig dat de sicce teveel geluid maakt voor inline gebruik en te warm word.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

ik begrijp niet waarom iedereen die sicce pompen wil kopen.

geef enkele eurotjes meer uit en je hebt een eheim...
da's pas qualiteit jongens...

straks moet je nog een extra wc monteren om je sicce koel te houden.....

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Op woensdag 05 juni 2002 15:45 schreef Cordobasdi het volgende:
ik begrijp niet waarom iedereen die sicce pompen wil kopen.

geef enkele eurotjes meer uit en je hebt een eheim...
da's pas qualiteit jongens...

straks moet je nog een extra wc monteren om je sicce koel te houden.....
Een paar eurotjes extra... voor de prijs van 1 eiheim heb je bijna 2 sicce's. En mijn Sicce heeft een hogere output dan een eheim en is ook nog eens een kwart kleiner.
Screw u eheim :P

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!