Informatie gezocht over "Athena" thinclient doosje

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Laatst kreeg ik van een kennis een klein plat kastje in mijn handen gedrukt. Nadere inspectie leert me dat het een sort van Thin Client is onder de merknaam Athena.

heb die gasten ene mailtje gestuurd maar krijg geen response, op de website staat ook verder niets..

Het gaat om een klein plat wit kastje, aan de voorzijde voorzien van een aan/uit knopje en 2 leds, en aan de achterzijde van een power aansluiting (adapter), ps2 muis & keyboard, sound (min/line in en line out), 1* serieel, lan, en vga.

Binnenin zit ene passief gekoelde 66MHz proc. en een 28Mb flash disk.

Bij opstarten staan er een paar ICA connecties maar ik kom nergensin aangezien er overal een password op staat. De kennis in kwestie heeft hem ook weer gehad enz. enz. dus via hem wordt ik ook niets wijzer..

Iemand die mij van meer info kan voorzien ?

Thanx for now..

IP Rocks

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-08 13:40

Shuriken

Life is all about priorities

Als je een terminal server hebt draaien moet je daarop kunnen connecten. Moet je een nieuwe connectie opzetten.
Zo niet dan heb je er verder weinig aan.

Kan je geen manual vinden op de site van Athena?

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Ja zover ben ik zelf ook, dat is het probleem niet..

Ik wil wat meer info over het kastje zelf, de mogelijkheden van de software etc. En een manier om van die passwords af te komen want zo kom ik geen steek verder.

IP Rocks

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-08 13:40

Shuriken

Life is all about priorities

Uhm maar de passwords staan toch op de server en niet op de thinclient? Tenminste dat ben ik gewend met thinclients.

btw welke type is het?

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie