dat mijn topic gesloten wordt "[flas mx] scrollbars & text"
goed bezig, herman
This too shall pass
Die link geeft code 29.Op woensdag 05 juni 2002 14:46 schreef Garfield het volgende:
[topic=515459] 1 topic is wel voldoende lijkt mij
trashcanOp woensdag 05 juni 2002 14:54 schreef polaris het volgende:
[..]
Die link geeft code 29.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
en 1337Op woensdag 05 juni 2002 14:56 schreef RAJH het volgende:
[OT] D2k is wel heel snel
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
3 minuten, ietsje geduld mag best...denk je dat mensen als je zo ongeduldig bent, zin hebben om je vraag te beantwoordenOp woensdag 05 juni 2002 15:01 schreef NeoMagik het volgende:
toen was het stil ... ?
Links zijn gemoved naar de Trashcan.
NeoMagik vraagt om uitleg over de werkzaamheid van de scrollbar. Ik geef hem de link en doe daarna het topic dicht. Dat is genoeg. Een scriptrequest hoort niet in W&G.
En als de topicstarter van mening is dat een slot niet juist is en ik juist degene ben die het niet heeft begrepen dan meldt hij dat maar op een manier zonder het hele forum onder te gaan spammen.
NeoMagik vraagt om uitleg over de werkzaamheid van de scrollbar. Ik geef hem de link en doe daarna het topic dicht. Dat is genoeg. Een scriptrequest hoort niet in W&G.
En als de topicstarter van mening is dat een slot niet juist is en ik juist degene ben die het niet heeft begrepen dan meldt hij dat maar op een manier zonder het hele forum onder te gaan spammen.
En deze gaat dus dicht, dit soort topics zijn niet gewenst...
Ik verwijs je door naar deze:
[topic=489710/1/999]
lees die maar eens door en daar staat hoe verder te handelen. Scriptrequests mogen niet, daarom is je topic dicht.
Ik verwijs je door naar deze:
[topic=489710/1/999]
lees die maar eens door en daar staat hoe verder te handelen. Scriptrequests mogen niet, daarom is je topic dicht.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.