k7s5a met xp1600 overklokken

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 22:12

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
Ik wil graag mijn amd xp1600+ overklokken. Ik heb hier echter helemaal geen verstand van. Kan iemand mij vertellen wat hiervoor nodig is kwa programma's ofzo, ik weet zelf namelijke echt niet wat je ervoor nodig hebt? :?

Alvast THANX *D

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30
ik heb ook een k7s5a. ook met xp1600+. Je moet ff het overclockersbios van Cheepoman vinden. dat vind je wel met de search

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
En als ik deze heb gedownload hoe kan ik dan zien of die stabiel is ofzo, want daar heeft iedereen het over. HEb ik daar een progrmma voor nodig en hoe kan ik zeggen hoe ver ik hem wil overklokken?

Verwijderd

Proberen, proberen, proberen.

Als je computer niet meer opstart, als hij plotseling in windows nergens meer op reageert of je krijgt grote heoveelheden blauwe schermen tijdens een benchmark kun je wel zeggen dat hij niet meer stabiel is...

maar je moet gewoon langzaam alles opschroeven en kijken wanneer de boel vast gaat lopen.

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
Hoe bedoel je de boel opschroeven, zoals ik al eerder zei heb ik er echt de ballen geen verstand van. Waar moet ik aan draaien dan een schroef op me processor ofzo?
:?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-01 11:22

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op woensdag 05 juni 2002 16:24 schreef kooi het volgende:
Hoe bedoel je de boel opschroeven, zoals ik al eerder zei heb ik er echt de ballen geen verstand van. Waar moet ik aan draaien dan een schroef op me processor ofzo?
Opschroeven=Opvoeren=De snelheid hoger maken :+

webOS all the way!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:24 schreef kooi het volgende:
lees dan de OCE Faq eens door. Daar staat heel veel nuttige info voor beginnende overclockers in.

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
check mijn nieuwe topic effe.

Ik ben misschien super lomp maar zou wel heel graag willen overklokken.

:+

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02 15:32
Zie faq!!
Ik denk dat als je zulke vragen stelt dat je er beter maar niet aan kan beginnen.
Of het flashen gaat fout, je proc gaat in rook op etc. Je moet niet OC-en als iedereen het doet.

Overigens een K7S5A krijg je niet makkelijk op een FSB van 150. 138 is wel stabiel. Dan heppie een 1700+ ipv een 1600+

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Verwijderd

Searchvraag. Enne kooi: ietsjes minder lui mag wel hoor....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.