Toon posts:

Film(pje) over werking Harde schijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mede Tweakers,

Ik zoek een film(pje) over de werking van een harde schijf, weet iemand waar zo'n filmpje te vinden is of heeft iemand zon film. Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om het filmpje naar mij toe te zenden, of de link hier te plaatsen *D

mailto:pdebeer@home.nl
mailto:pdebeer18@hotmail.com

ThNX

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

[zelf te lui-mode]Zoek even naar mods in OCE van mensen die een plexiglas deksel op hun hd hebben gebouwd. Of ze het nou doen of niet: als ze er een filmpje van hebben ben jij waar je wezen moet.[/zelf te lui-mode]

Een verhaal over de gedachte /achter/ de techniek kan je zelf wel in elkaar draaien, toch?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:19

Petuhr

FreeBSD

Kan je alleen helpen aan een filmpje over de werking van het internet :)

Verwijderd

Topicstarter
Zelf te lui mode gaat deze keer niet op, ik heb overal op gezocht, diverse prikborden bezocht, alle topics gelezen over hdd's .. tried Google-Lycos-Yahoo-Altavista allready

dus ... *D

maar ben niet te lui om zelf te zoeken, ik ben nog steeds aan het zoeken :Z

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 14:42 schreef Petuhr het volgende:
Kan je alleen helpen aan een filmpje over de werking van het internet :)
dat saaaaie filmpje over die packets :'(
of die saaie filmpjes over het OSI-model :Z

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

just wondering ... wat moet je met zo'n filmpje?

Verwijderd

Niet over hdd maar wel over andere pc componenten.

http://www.upgradingandrepairingpcs.com/videos/index.asp

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 00:34 schreef _CRONOS_ het volgende:
Niet over hdd maar wel over andere pc componenten.

http://www.upgradingandrepairingpcs.com/videos/index.asp
the real n00b site ;) wel handig trouwens voor mensen die gewoon heel weinig weten.. daar leren ze teminste wel wat...

ps, tenzij ze geen engels kennen

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik ermee moet ? Nou ... school :?

Moet een website maken, die informatief is ... dus dacht laat ik bijv. een filpje op de homepage zetten over de werking van een hdd of juist het inbouwen van een hdd *D

Inbouwen kan ik misschien zelf maken ...

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
Op donderdag 06 juni 2002 00:43 schreef Kezza-9 het volgende:
Wat ik ermee moet ? Nou ... school :?

Moet een website maken, die informatief is ... dus dacht laat ik bijv. een filpje op de homepage zetten over de werking van een hdd of juist het inbouwen van een hdd *D

Inbouwen kan ik misschien zelf maken ...
je kan ook gewoon een makkelijker onderwerp kiezen.

de bedoeling van de opdracht is dat je leert een website bouwen... dan kan je dus beter een makkelijk onderwerp kiezen, waar genoeg info over beschikbaar is, zodat je daar niet veel nutteloze tijd aan kwijt bent.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Op woensdag 05 juni 2002 15:33 schreef Kezza-9 het volgende:
Zelf te lui mode gaat deze keer niet op
Welles: op het moment van mijn vorige post was ik voorzekers te lui om zelf even een filmpje voor je te zoeken. (En als ik het nou nog niet duidelijk genoeg heb gezegd: ik bedoelde dus dat ik te lui was om ff voor je te zoeken :D)

Ik heb inmiddels ff wat geprobeerd, en ik moet zeggen: niets. Nada. Noppes. Idd erg lastig. Het enige dat ik nog kan bedenken is zelf ff een oud kreng open te slopen, en daar een filmpje van te maken. Wil je me vergeven dat ik daarvoor te lui ben :? :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Wellicht kun je hier wat mee :+

howto defrag your hdd:

http://www.datadocktorn.nu/us_frag1.php

Maar het is geen filmpje toch wellicht bruikbaar?

Of wellicht dat filmpje over de verbrande cpu's van AMD waar geen heatsink op zit |:(
Pagina: 1