Toen waren beige computers heel gewoon.
Verwijderd
Tuurlijk zal het wel iets zijn..
Maar goed is iets anders echt goed spul heeft conrad niet.
Het kan echter wel goed klinken. Je kunt een gokje wagen heb ik ook wel es gedaan voor datsoort projectjes
Maar goed is iets anders echt goed spul heeft conrad niet.
Het kan echter wel goed klinken. Je kunt een gokje wagen heb ik ook wel es gedaan voor datsoort projectjes
Moet ik er nog een versterker tussen zetten? I.v.m. het opblazen van de radio?
[is raveland een goed merk?]
[is raveland een goed merk?]
Toen waren beige computers heel gewoon.
Verwijderd
Aan je speaker te zien wil je graag een flink boom soundje in je auto... dan begin je zowiezo met de verkeerde autoradio... Dit type autoradio is meer voor de persoon die 2 x 10 wat luidSPREKERS aansluit op zn radio en af en toe wat muziek en veel gespreken luistert.... tis gewoon nix voor (harde) muziek ...
2: Tlijkt me inderdaad handig om er een een versterkertje tussen te zetten als je veel op hoge volumes gaat zitten..
3: raveland is typisch een merk van beuken en niet kwaliteit..
.. en nog iets wat wil je nou .. een kast/radio bouwen ?
Wat ga je nou psies doen.. besteedt is wat meer zorg aan je topic..
2: Tlijkt me inderdaad handig om er een een versterkertje tussen te zetten als je veel op hoge volumes gaat zitten..
3: raveland is typisch een merk van beuken en niet kwaliteit..
.. en nog iets wat wil je nou .. een kast/radio bouwen ?
Wat ga je nou psies doen.. besteedt is wat meer zorg aan je topic..
moet je voor de grap eerst eens zoeken en dan vragen:
[search=raveland]
Je zegt dat je al gezocht hebt, maar dat kan ik me niet voorstellen... En als je er een scheidingsfilter tussenzit (wat erbij hoort, als het een setje is) kan je het aansluiten op elke autoradio (niet perse 4 kanaals).
[search=raveland]
Je zegt dat je al gezocht hebt, maar dat kan ik me niet voorstellen... En als je er een scheidingsfilter tussenzit (wat erbij hoort, als het een setje is) kan je het aansluiten op elke autoradio (niet perse 4 kanaals).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()