Paar dagen gelden kreeg ik een rekening van WISH ( wat ik al sinds 1 februari niet meer gebruikt heb ).
Of ik even een mijn rekeningen wil gaan af betalen :
Maandelijkse kosten VOOR februari en Maart ( indien van toepassing ).
Bedrag ( inclusief btw ) : 31,74
Open staande bedragen van rekeningen van de Maandelijkse kosten van VOOR Februari 2002 ( indien van toepassing ).
Bedrag ( inclusief btw ) : 126,96
Totaal bedrag ( inclusief BTW ) : 158,71
JA JA !! EURO's !
!
En ik heb NOOIT maar dan ook nooit na 1 Februari Van wish gebruik gemaakt en ook NOOIT een rekening of zoiets gehad.
En ik weet zekers dat ik na 1 Februari niet meer lid ben want ik heb het via mai....via telefoon en schriftelijk gedaan en ik heb daar ook reactie op gehad !
Nu word dat binnenkort van mijn rekening afgehaald omdat ik destijd automatische incaso had.....
Dus ik erachter aan bellen, krijg ik een 1 of andere amrikaan voor ik in mijn steenkolen engels alles uitgelegd.
En er kwam er op neer dat zij hun zaakjes niet goed in orde hebben.
Nu praat ik net met mijn kameraad... heeft ie OOK zo'n brief gekren.....PRECIES HET ZELFDE GEWOON !
Ook het zelfde bedrag....
Jongens....dit kan niet, wie hebben nog meer zoiets gekregen ??
WE WORDEN GENAAID !!!!!!
!
Of ik even een mijn rekeningen wil gaan af betalen :
Maandelijkse kosten VOOR februari en Maart ( indien van toepassing ).
Bedrag ( inclusief btw ) : 31,74
Open staande bedragen van rekeningen van de Maandelijkse kosten van VOOR Februari 2002 ( indien van toepassing ).
Bedrag ( inclusief btw ) : 126,96
Totaal bedrag ( inclusief BTW ) : 158,71
JA JA !! EURO's !
En ik heb NOOIT maar dan ook nooit na 1 Februari Van wish gebruik gemaakt en ook NOOIT een rekening of zoiets gehad.
En ik weet zekers dat ik na 1 Februari niet meer lid ben want ik heb het via mai....via telefoon en schriftelijk gedaan en ik heb daar ook reactie op gehad !
Nu word dat binnenkort van mijn rekening afgehaald omdat ik destijd automatische incaso had.....
Dus ik erachter aan bellen, krijg ik een 1 of andere amrikaan voor ik in mijn steenkolen engels alles uitgelegd.
En er kwam er op neer dat zij hun zaakjes niet goed in orde hebben.
Nu praat ik net met mijn kameraad... heeft ie OOK zo'n brief gekren.....PRECIES HET ZELFDE GEWOON !
Ook het zelfde bedrag....
Jongens....dit kan niet, wie hebben nog meer zoiets gekregen ??
WE WORDEN GENAAID !!!!!!