Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Het mooiste zou zijn als je er een slotin van kon maken
eheheheh
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Hoe ben je van plan om hem open te krijgen en het loopwerk etc. in een andere case te krijgen? Heb je ervaring met dit soort dingen (case ontwerpen op zeer kleine oppervlakken etc.)?Op woensdag 05 juni 2002 14:01 schreef MGSNK het volgende:
Nou, je leest het goed, ik ga vandaag beginnen met een aluminium behuizing voor mijn 8 cm MP3 speler.
Na een aantal keren hard vallen , wat de cd-spelr wel overleefdekwam ik maar op het idee de behuizing te verbeteren, en zo een sleek en stylish look te geven
.
Pics komen eraan, ergens volgende week hoop ik klaar te zijn.
Wie suggesties of vragen heeft, moet maar komen.
Ben pas begonnen, dus er kunnen nog veranderingen gemaakt worden
Lijkt me nogal moeilijk maar zeer vet! Ik ga dit topic zeker volgen want ik wil me eigen napa ook wel eens modden eigenlijk
(bovenkantje is al helemaal ingedeukt
geen ervaring, maar moet geen probleem zijn, ik heb het binnenwerk al bekeken ja
, het geheel bestaat uit 3 delen, moet te doen zijn, en toevallig zijn de knoppen ook in een zilvere kleur 
P.s het gebruikte geheugen van de buffer is samsung 10 ns, daar ben ik ook achter gekomen
P.s het gebruikte geheugen van de buffer is samsung 10 ns, daar ben ik ook achter gekomen
Ondersteund de software (ja kan ff niet op de naam komen...Op woensdag 05 juni 2002 18:45 schreef Dannyke het volgende:
meer buffer er in prikken kan dat dan nu ook ?
(damn hoe heet dat nou ook alweer? bestuursoftware die je op dit soort devices kunt upgraden?)
firmware
Een cliche is ooit origineel begonnen
ja 
wist het gewoon ff niet meer...
temporary insanity?
wist het gewoon ff niet meer...
temporary insanity?
ik maak vooruitgang!!!!!!!!

bovenklep is bijna af, gewoon een vierkant met een breedte en lengte van 10 cm, de mechanismes van het scharnier doen ook hun werk, nu vastgeplakt met secondelijm
, als als alles af is, goed afgewerkt met epoxy
bovenklep is bijna af, gewoon een vierkant met een breedte en lengte van 10 cm, de mechanismes van het scharnier doen ook hun werk, nu vastgeplakt met secondelijm
de afwerking is niet van je het, verwacht geen sony walkman, maar als ik het eenmaal af heb, kan ik hoekjes en gaatjes mooi bijschuren en afwerken met epoxy
Pagina: 1