After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
Wat voor proc is het dan? Met een oude pentium ofzo kan het wel hoor. Je kan ook gewone pasta en adhesive gebruiken. Doe je de adhesive aan de buitenkant zeg maar. Heb ik met een Banshee gedaan. Muurvast.
kijk je moet niet je TB of XP ermee doen, maar dat snap je wel..
Ik wil er dus een Duron 1000 mee doen...Op woensdag 05 juni 2002 13:58 schreef Fewture het volgende:
Wat voor proc is het dan? Met een oude pentium ofzo kan het wel hoor. Je kan ook gewone pasta en adhesive gebruiken. Doe je de adhesive aan de buitenkant zeg maar. Heb ik met een Banshee gedaan. Muurvast.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Denk niet dat dat goed gaat, want dan hankt het hele koelblok aan de core, en die breekt dan binnen twee weken in duizend stukken. wat je zou kunnen doen is een spacer kopen die met de adhecive vastplakken op de cpu en daarop de koeler plakken. Zo heb je minder kans dat je de cpu gaat mollen. Een aanrader is het niet
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Ik heb t gewoon gebruikt voor mn via 800Mhz proc (zie dat grote via epia mobo topic)
koelblok zit erop en ding loopt nu passief.
Ik zal het koelblok wel nooit meer eraf krijgen
EDIT: (processor van via is wel wat groter dan de core van een AMD) & (het koelblok hangt niet eraan maar rust er gewoon bovenop)
koelblok zit erop en ding loopt nu passief.
Ik zal het koelblok wel nooit meer eraf krijgen
EDIT: (processor van via is wel wat groter dan de core van een AMD) & (het koelblok hangt niet eraan maar rust er gewoon bovenop)
Kan je er geen koeler opzetten die je dmv de vier gaten in het moederbord vastschroeft? Dan heb je die hele clip niet nodig.
Ik denk bijvoorbeeld aan een Alpha 8045...
Ik denk bijvoorbeeld aan een Alpha 8045...
Amateurcoureur en fervent banktukker
Pagina: 1