QuickOnline Inbelprobleem!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Zijn er hier meer mensen met inbelproblemen bij QuickOnline? (passwordverificatie)
Je kan namelijk ook inbellen met Getright of Go!Zilla (download managers). Als je hiermee inbelt heb je meer kans op een goede verbinding!!!!
Persoonlijk vindt ik Getright beter aangezien die iets anders inbelt.

Successssssssssssssssss!!!!!!!

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
die lui zijn ERG stom bezig.........

Verwijderd

Sinds gisteren is het inbellen inderdaad een ramp, zie hier de verklaring van Q-O:

Vanaf dinsdagmiddag jl. vertoont onze validatie systeem zo nu en dan communicatie storingen. Hierdoor kan het voorkomen dat u als gebruiker geen toegang kunt krijgen tot ons inbelplatform (dialoog met gebruikersnaam wachtwoord blijft terugkomen op het beeldscherm). Onze engineers werken keihard aan een redundante oplossing voor dit probleem. Wij vragen om uw begrip!

Eindelijk kom ik er weer eens op, heb m'n Wish gegevens maar weer uit de oude doos gepakt :(

Verwijderd

Zelfde problemen hier, ook inbellen na 19:00 is een ramp duurt tot 22:30 daarna iets beter.
Reacties vanuit Quickonline zijn echt treurig.
Vanaf hier mijn e-mail bericht, bovenaan staat hun reply

QOL

-----Original Message-----

Sent: Monday, October 02, 2000 7:27 PM
To: info@quickonline.nl
Subject: vragen over FlatStream

Geachte Lezer,

Ben nu 2 dagen in mijn proefperiode zeg maar.
Het lukt mij dus niet als modemgebruiker om tussen 19:00 en 21:00 verbinding
te krijgen.
Van de 30 bel pogingen met tussentijd 10sec lukt er af en toe 1 ,
maar deze wordt meestal na 5 a 10 minuten al weer verbroken.
Na 21:00 ondervindt ik zelden problemen.
Is dit te wijten aan een nog niet volledig 1 op 4 verhouding of is dit toch
structureel?
Of zou ik minder problemen ondervinden met ISDN omdat er minder analoge
lijnen zijn misschien als digitale?

(Bel nu via mijn worldonline account in, is ook tussen 19:00 en 21:00 nooit
een probleem)

Graag zou ik zoals U begrijpt voor de 12e antwoord hebben zodat ik eventueel
nog op kan zeggen.

Met vriendelijke groeten,

Heb Gisteren dus weer een e-mail geschreven, daar het alleen maar slechter wordt.

Wacht nog op reactie.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Als je die reply leest dan ga ik meteen aan Superweb denken (HELLUP!!!)...

Ik heb ook last van die naam problemen (gisteren tenminste, vandaag niet (meer)). Ik hoop dat het niks met die nieuwe gebruikers te maken heeft (hebben ook problemen, btw).

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Hier hetzelfde probleem. Gek genoeg lijkt het inbellen met bijvoorbeeld Demon en direct daarna weer met QO wel resulaat op te leveren.

Ik ga er vanuit dat het ze lukt de problemen op te lossen.

• Zandweter
  • Laatst online: 19-08 10:12
Het komt allemaal wel met die gasten.. lees hun memo op de memberspagina... Ik zit al de hele dag online SP1 te Downen voor W2k, gaat prima voor een analoogmodem! sterkte mensen, heeft er al iemand een ftp opgezet onder qO?

De beste dag van je leven kan vandaag zijn

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:45

Animal_X

Rodin

same prob here, al 3/4 dagen!!

ligt het aan mij of is http://www.flatstream.nl en http://www.quickonline.nl nu ook down???

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Zandweter
reactie QO: ....Een aantal van u heeft gemerkt dat er sinds 2 dagen storingen kunnen optreden bij het inloggen. Tijdens de validatie (inloggen) controleert ons systeem of uw verzoek tot inloggen op het internet mag worden gehonoreerd. Voor u, als geregistreerde abonnee, is dit gewoonlijk geen enkel probleem.
Ons technisch team is momenteel keihard aan een oplossing aan het werken, die naar verwachting vrijdag 6 oktober tussen de middag wordt geïmplemeteerd. De vorderingen vind u op www.quickonline.nl; nog meer informatie vindt op op de ‘members’ afdeling van onze site. Wij verzoeken u vriendelijk om voor dit specifieke probleem onze helpdesk niet meer te bellen of te e-mailen.

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Probleem lijkt opgelost te zijn, bij mij in ieder geval wel!!!!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
prived (dus dan ook echt prived voor me zelf, ivm dynamisch ip) ftp servertje heb ik een tijdje geleden gedraaid, ging wel goed, allen omdat dit geen 24/7 isp is heb ik hem er maar weer afgehaalt, ik gebruikt hem niet echt vaak , en is dan ook aso om de boel gewoon te laten draaien.

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Ik moet nu nog steeds tenminste 20x inbellen om toegang te krijgen....maar dit duurt niet zo lang bij mij. ISDN en Win2000 belt lekker snel in!.
Maar het is beter geweest!

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Vreemd, ben er altijd in 1x in met ISDN.

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Dan heb jij veel mazzel, want bij mij vertoond ie zo heel af en toe nog steeds dat inbelprobleem (maar 2 tot 3 keer dat wel)

• Zandweter
Sorryy mensen maar ik heb ook nergens last van, by the weg ik woon in omgeving van deventer (wellicht dat dat uitmaakt)snelste herverbinding was in 30 seconden ongeveer!..
En die ftp is ook alleen voor mezelf.. heb een leuk systeem bedacht zodat hij alleen maar inbelt als ik hem nodig heb!! We moeten wel sociaal blijven ten op zichte van onze mede QO gebruikers.. anders zit het binnen de korste keren een keer dicht!

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Nog meer mensen met inbelproblemen of een mening?

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Inbelproblemen had je kunnen verwachten natuurlijk, poortverhouding 1 op 4 is wel goed maar niet genoeg voor dit soort gebruikers. Wat mij meer dwarszit is dat ik bijna niet boven de 4k uitkom. Ik weet dat analoog niet echt denderend loopt maar op zo'n manier haal ik mijn centen er niet eens uit. Uit irritatie zet ik dat ding juist uit.
Als ze de snelheid nou eens verbeteren, dan ben ik blij
over een half jaartje is er hier toch adsl en kabel (waarom nou tegelijkertijd???)

Verwijderd

Ik ben nu sinds 1 okt. bij Quickonline, maar ik vind niet echt dat ze hun naam eer aan doen, overdag is inbellen geen punt (Arnhem)
maar tussen 18.00 en 23.00 moet ik gemiddeld zo'n 10 keer inbellen. Snelheid downloaden is ongeveer 5 Kb, bij gebrek aan beter laat ik mijn abonnement maar 3 maanden door lopen.
Pagina: 1