Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11 17:45

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Eej,

Wie heeft er ervaring met dit product?
Hoodman H180

Zij er nog andere oplossing voor een goed zicht op je tft scherm van je digicam tijdens veel zon?
Folie ofzo? :?
Waar worden deze dingen verkocht hier in nederland... weet iemand dat?

Whatever.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

hand aan de zonkant houden van lens helpt ook prima...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Als je stabiel witl fotograferen moet je je cam met twee handen vasthouden. Maar dan gebruik je je LCD niet, dus je wilt het alleen gebruiken om foto's te bekijken? Handje ervoor werkt net zo goed.

Wil je toch graag je camera wat groter maken, koop dan eentje met een vergroot functie. kijk eens bij www.steves-digicam.com voor een review.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-11 22:25
Deze lijkt me beter http://www.photosolve.com/xtendaview.asp
Daar zit ook een soort vergrootglas in, zodat jeeen groter kijkveld krijgt. Wel 50 dollar :(

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik zit er toch aan te denken om de Hoodman aan te schaffen. :)
Weet iemand een paar nederlandse sites waar ik hem kan kopen?

Whatever.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Die dingen zijn in Nederland nergens te vinden ;(
Ik ben ook al op zoek geweest naar een diakijker, is precies hetzelfde met een vergootglas maar veel goedkoper die hadden ze ook nergens meer...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 13:07
meendering ga/wil je hem nog kopen?

If so, mischien kunnen we de verzend kosten delen oid.
Ik zit namelijk nu in de tuin, en ik kan amper op mijn laptop de tekst lezen en zou dus graag de E2000 willen aanschafen
Afbeeldingslocatie: http://www.hoodmanusa.com/4hoodman.jpg
Volgens een review van dpreview werkt het behoorlijk goed.

Dan kan ik lekker aan het begin van de avond in de tuin internetten, foto's uitlezen etc(als ik ooit nog eens mijn FP602z krijg :( ).

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Handig ding!
alleen ook nog nooit hier in Nederland gezien

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Tjah, ik denk het niet meer eigenlijk. ;)
Ga over een week al op vakantie, dan kijk ik wel door de viewfinder of hou me hand voor me tft schermpje.

We zullen wel even zien. :+

Whatever.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb in de tussentijd deze gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/hoogstrate/LCD.jpg

Is gemaakt van een doosje van zelfmaakkwarktaart (of zoiets), met een schaar en wat tape. Het plastic plaatje wat aan de schroefdraad van het statief kan is een lamel wat weer met dubbelzijdig plakband onderaan het doosje zit. Aan de achterkant (op de voorkant aan de foto) zitten nog wat "flappen" van tape die zorgen dat hij naadloos op de camera past (helaas niet helemaal naadloos).

Ik heb hem nog maar enkele keren gebruikt toen ik buiten in het zonlicht macro foto's maakte. Dan is het gebruik van het LCD een must ivb met de parallelax en de handmatige belichting en scherpstelling die ik dan ook nog gebruik.

Misschien maak ik ooit nog eens een beter versie.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 13:07
Johnny64 schreef op 28 juli 2002 @ 20:49:
Ik heb in de tussentijd deze gemaakt:

afbeelding

Is gemaakt van een doosje van zelfmaakkwarktaart (of zoiets), met een schaar en wat tape. Het plastic plaatje wat aan de schroefdraad van het statief kan is een lamel wat weer met dubbelzijdig plakband onderaan het doosje zit. Aan de achterkant (op de voorkant aan de foto) zitten nog wat "flappen" van tape die zorgen dat hij naadloos op de camera past (helaas niet helemaal naadloos).

Ik heb hem nog maar enkele keren gebruikt toen ik buiten in het zonlicht macro foto's maakte. Dan is het gebruik van het LCD een must ivb met de parallelax en de handmatige belichting en scherpstelling die ik dan ook nog gebruik.

Misschien maak ik ooit nog eens een beter versie.
Zier er goed uit.

Maar heb je geen intresse om er eentje bij hoodman tebestellen (als het goed werkt)?
Pagina: 1