I wish there was a button on my monitor to turn up the intelligence. There's a button called 'brightness', but it doesn't work...
met cooledit kun je die brom eerst apart opnemen, vervolgens een "profiel" (ofzoiets) laten maken, en vervolgens weer uit die wavjes laten verwijderen..
Hier staat tekst
Verwijderd
je zal het er nooit mooi schoon mee krijgen.
een slechte opname maak je niet goed, een goeie opname wel beter.
je kan idd in cubase of cooledit wat noise mappen, dat wil soms wel wat helpen. het hangt een beetje van de muziek af, als er weinig laag in zit kan een low-cut EQ nog wel eens wat doen. (adhouwel, vaak als je 50hz brom hebt, heb je ook de 'multipliers' daarvan brom, 100, 150, 200 hz....enz)
toch succes
een slechte opname maak je niet goed, een goeie opname wel beter.
je kan idd in cubase of cooledit wat noise mappen, dat wil soms wel wat helpen. het hangt een beetje van de muziek af, als er weinig laag in zit kan een low-cut EQ nog wel eens wat doen. (adhouwel, vaak als je 50hz brom hebt, heb je ook de 'multipliers' daarvan brom, 100, 150, 200 hz....enz)
toch succes
ja dank jullie wel.
Nee ik weet zeker dat ik echt alleen een 50Hz brom heb, dus ik ga gewoon de oplossing waar jullie mee aankwamen uitproberen.
Mijn dank alvast
Nee ik weet zeker dat ik echt alleen een 50Hz brom heb, dus ik ga gewoon de oplossing waar jullie mee aankwamen uitproberen.
Mijn dank alvast
I wish there was a button on my monitor to turn up the intelligence. There's a button called 'brightness', but it doesn't work...
Verwijderd
Dat gaat tegenvallen,zoals al eerder is gezegd gaat het niet aleen om 50 HZ maar ook om de zogenaamde harmonischen.
Je kan je 50 HZ wel wegfilteren maar het gaat toch lastig worden om alle resten weg te krijgen .
SUC 6
[edit typo]
Je kan je 50 HZ wel wegfilteren maar het gaat toch lastig worden om alle resten weg te krijgen .
SUC 6
[edit typo]
En? Lukt het al een beejte? Ik ben wel benieuwd. Ik doe dit soort bewerkingen gewoon met cool edit pro en dan kom je best een eind. Gewoon veel pielen met die instellinkiesOp woensdag 05 juni 2002 13:24 schreef PrutsGoeroes het volgende:
ja dank jullie wel.
Mijn dank alvast
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Verwijderd
met een analoge (of digitale) notchfilter zou je die frequentie er heel mooi uit kunnen halen, of toch zeker pakweg 20dB verzwakken, zonder iets te veranderen aan het gebied buiten 45-55Hz
Pagina: 1