Ik heb mijn systeem ge-upgrade naar AMD Athlon 1600 XP op een K7S5A mobo, met een flinke coolermaster fan. De zaak loopt naar tevredenheid op 133/133. De temperatuur van de CPU wordt bij gemiddelde belasting circa 50 graden Celsius, die van het mobo 29 graden. Is dat niet wat warm? In de thread 'Hoe warm... etc.' zie ik dat de meesten lager zitten...
Is die stabiel.?
Zoja, lekker laten zow...
Zonee. zoeken op het forum,...
en zoek dan op
Je zoekactie naar 'cpu warm' leverde 36 resultaten op. Resultaten 1 - 36.
Zoja, lekker laten zow...
Zonee. zoeken op het forum,...
en zoek dan op
Je zoekactie naar 'cpu warm' leverde 36 resultaten op. Resultaten 1 - 36.
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Nou 50 is niet laag maar is niet slecht, als ie boven de 60 komt dan is het niet echt meer lekker volgens mij.Op woensdag 05 juni 2002 13:17 schreef pgielen het volgende:
De temperatuur van de CPU wordt bij gemiddelde belasting circa 50 graden Celsius, die van het mobo 29 graden. Is dat niet wat warm? In de thread 'Hoe warm... etc.' zie ik dat de meesten lager zitten...
Maar heb je hem al eens gestressed (100% usage of cpu)?
Probeer het anders effe met DPC progie.
En heb je een beetje circulatie in je kast?
Zo ja, is het een beetje opgeruimd in die kast?
(beetje je kabel goed leggen help veel voor de airflow).
Ik heb dit gemeten met de kast open (zijkanten eraf) en erop gelet dat de kabels niet voor de fan hangen. Zal het vanavond nog eens extra zwaar testen met dat progje.Op woensdag 05 juni 2002 13:27 schreef Graham het volgende:
[..]
En heb je een beetje circulatie in je kast?
Verwijderd
Ik heb al een jaar lang een gemiddelde belasting van processor 55/64 grade MB 27/29 grade , loopt al een jaar stabiel dus wat is het probleem.
50 Graden is een heel normale temp voor een (normaal) luchtgekoelde cpu hoor! Niets om je zorgen over te maken!
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
[search=xp temperatuur] Info te over
Onderwerp is al zovaak behandeld.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()