Okee, er zijn al wat draadjes geweest over dit probleem, maar nergens is er echt een oplossing voor geweest, alleen workarounds met andere players.
Ik heb dus recent een DVD-ROM spelertje aangeschaft, en nou wil ik wat mooie filumpies rippen.
Dit doe ik dus met WinXP, DVDx v1.8a, DivX 5.02 Pro, DirectX 8.1 en Lame Mp3.
Werkt allemaal errug flex, zei het dat Windhoos Media player et vertikt om die DivXjes af te spelen...
Je krijgt dan zo'n mooie visualisatie en een "audiobestand" (wat niet speelt) van 25 uur.
ZoomPlayer, GdivX Player, en MediaPlayer2 (isda niet v6.2?) spelen ze allemaal zonder probs.
Ik heb DivX versies 4.11, 4.12, 5.00 en 5.02 ge-installeerd weer verwijderd en herinstalled , maar hielp allemaal nix.
De gedownloade DivXjes van internet spelen wel zonder probs.
Nu is mijn vraag:
Ligt het nou aan WinXP, WMP8, DVDx of een van de codecs.
En wat er aan te doen (fix dus en geen andere player ofzo).
Ik heb dus recent een DVD-ROM spelertje aangeschaft, en nou wil ik wat mooie filumpies rippen.
Dit doe ik dus met WinXP, DVDx v1.8a, DivX 5.02 Pro, DirectX 8.1 en Lame Mp3.
Werkt allemaal errug flex, zei het dat Windhoos Media player et vertikt om die DivXjes af te spelen...
Je krijgt dan zo'n mooie visualisatie en een "audiobestand" (wat niet speelt) van 25 uur.
ZoomPlayer, GdivX Player, en MediaPlayer2 (isda niet v6.2?) spelen ze allemaal zonder probs.
Ik heb DivX versies 4.11, 4.12, 5.00 en 5.02 ge-installeerd weer verwijderd en herinstalled , maar hielp allemaal nix.
De gedownloade DivXjes van internet spelen wel zonder probs.
Nu is mijn vraag:
Ligt het nou aan WinXP, WMP8, DVDx of een van de codecs.
En wat er aan te doen (fix dus en geen andere player ofzo).
NEE: dit is geen signature...