ik heb twee schijven: een van 6 en een van 3 gb, de 6 gb is ingesteld als Master, aleeen ik ben vergeten hou je de jumpertjes plaatst asl je je harde schijf als Slave wilt instellen
thnks
thnks
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…
Nee, maar ik weet dat het een Seagate 3,2 gb is....Op woensdag 05 juni 2002 13:04 schreef eatme het volgende:
Staat en op de bovenkant van de schijf geen klein schema-tekeningetje?
thnks, nou nog ff site op zoeknOp woensdag 05 juni 2002 13:02 schreef HaaZie het volgende:
harde schijf afhankelijk..
vaak jumpertje ernaast.. kunt t proberen zonder problemen hoor
en kijk anders eens op de site van de fabrikant, staan vaak wel jumpersettings op (en normaal staat het ook op de hd zelf met een sticker of iets als M(aster) S(lave) enzo...)
Verwijderd
Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
dat wou ik ook net zeggenOp donderdag 06 juni 2002 12:53 schreef DeathKnight het volgende:
Meestal is geen jumper ook slave
https://wren.co/join/Devian
Dit topic is gesloten.
![]()