[keyboard] haha, 't lijkt wel een pakje sigaretten

Pagina: 1
Acties:

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Net een Logitech toetsenbord gekocht, het lijkt wel een pakje sigaretten waarop staat dat je er waarschijnlijk aan dood gaat, onvruchtbaar wordt of een andere aandoening oploopt. Zie plaatje.

WARNING: Some experts believe that the use of any keyboard may cause serious injury. Consult statement on the back of this keyboard.

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/MVC-003F.JPG

Verwijderd

moet je es op de onderkant kijken, staat nog meer van die onzin :p

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Op woensdag 05 juni 2002 12:02 schreef ThePriest het volgende:
WARNING: Some experts believe that the use of any keyboard may cause serious injury. Consult statement on the back of this keyboard.
serious injury :?
Dient toch om gewoon tekst te typen éh? :)
achja, waarschijnlijk is dit gewoon omdat veel mensen last krijgen aan de polsen of dergelijke...
Vind het eigenlijk wel wat vreemd dat ze dit nu ook al op keyboards gaan schrijven

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Stel nou dat je even aan het schroeven bent op de grond en het keyboard valt met de punt op je achterhoofd :)

Kortom: Typisch Amerikaans, kijk maar eens in de handleiding van een MS toetsenbord, als je dat leest dan durf je een keyboard nauwelijks meer aan te raken...

Wat is het credo ook alweer? Je kan men voor alles aanklagen wat niet specifiek is uitgesloten....

Verwijderd

ja of ik begin je in een uitbarsting van agressie met mijn toetsenbord om je oren te slaan :D

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
euhm... niet kloterig bedoeld hoor. Maar dit stond ook al op een "oude" Pentium 1 166 mhz van Compaq. :P

..::System Specs::..

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 13:40 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Compaq gooit dat soort waarschuwingen overal op.

Mijn toetsenbord hier: IMPORTANT NOTICE
For comfortable and safe use, please read the Safety & Comfort guide.

ff die Guide zoeken op een handleiding voor t toestenbord :9

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat zit hem in de Amerikaanse wetgeving. Je kunt als producent voor zowat alles aansprakelijk gesteld worden als je er niet expliciet voor gewaarschuwd hebt. Vandaar al die onzinnige waarschuwingen.

• TheDataDude
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Toch wel waar, maar compleet nutteloos. Iedereen die nog nooit van RSI heeft gehoord heeft brengt nooit lange tijd achter een toetsenbord door.

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:23
In Amerika hebben ze zelfs bij die zoneschermen die je voor je autoruit doet om de warmte tegen te houden een waarschuwing staan dat je niet moet rijden met dat ding erop |:(

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Ze kunnen dat iig niet aangeklacht worden. Voorzorgsmaatregelen noemen we dat :P

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 21:46
Ja edelachtbare, tijdens het modden van mijn toetsenbord zat er geen stikkertje op. Nu wens ik het aankoop bedrag en 16 miljoen dollars terug.

|>

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 12:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Na een aantal incidenten en rechtzaken staat er nu bij wasmachines en magnetrons vermeld dat je er GEEN huisdieren in mag steken... Amerikanen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 22:56

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

dus binnenkort ook teksten op toetsenborden zoals: "van te veel achter uw keyboard zitten krijgt u een minder goed sociaal leven" en "veel typen is slecht voor uw voortplanting" ??

Meh!

• Ordos20
  • Laatst online: 03-08 10:26
Aan het koordje van mijn microsoft keyboard sit zo'n fel oranje sticker met grote letters warning erop.....

en een sticker op de onderkant van het bord (het HELE toetsenbord) met allemaal enge dingen erop

valt me op dat er niet op staat dat als je je toetsenbord niet goed schoonmaakt regelmatig je enge ziektes kunt overdragen LOL

Maar idd toen ik in Amerika was heb ik me doodgelachen om al die belachelijke stickers overal..... zelfs op de fles melk om uit te kijken met de dop~!!!!

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05-2025
Serious injury? Misschien als je er een keer goed mee op iemand inslaat.

• internetinfo
  • Laatst online: 16:57
ik heb hier een of ander gaar LiteOn keyboardje en daar staan geen rare warnings enzo op *D

• -Nexus
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Op woensdag 05 juni 2002 18:53 schreef Alphega het volgende:
Serious injury? Misschien als je er een keer goed mee op iemand inslaat.
Aha dan kun je Logitec iniedergeval niet meer aanklagen >:)

Verwijderd

Kun je hier ook van die mooie hoesjes voor kopen :) :P
Pagina: 1