[Datebase]Musicmatch

Pagina: 1
Acties:

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

Topicstarter
Ik zal het deze keer wat beter opzetten:

Musicmatch is een site waar je al je albums in kunt voeren. Deze worden opgezocht ik een database (cddb ofzo) en gecategoriseerd:
Welcome to MusicMatch
At the moment, this site only consists of the possibility to add albums to your collection. This is needed, for as I can use this database to experiment and develop smart queries. Thank you for you co-operation.
De site is dus nog in aanmaak. Maar hoe meer mensen registereren en hun collectie erin zetten, hoe leuker dit project gaat worden. Resultaat uiteindelijk is dat je een goede "Match advice" uit krijgt.

Het lijkt mij leuk als heel AV-forum lezend Nederland/België ;) hier registeerd om zo een goed werkende database te krijgen die een goed advies kan geven.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op woensdag 05 juni 2002 11:52 schreef Adonias het volgende:
tis een leuk idee..ik hoop dat dit topic niet weer word gesloten voor je :)

misschien een idee.. samenwerken met een gitaarsite... lijkt je dat wat? :P (ik hoop dat je kan programmeren :P )

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

Topicstarter
Ik kan niet programeren... nou ja... niet om hier iets mee te berijken... Maar als het je iets lijkt kun je altijd contact opnemen met degene die de site heeft gemaakt (zie de site) :)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op woensdag 05 juni 2002 19:34 schreef Adonias het volgende:
Ik kan niet programeren... nou ja... niet om hier iets mee te berijken... Maar als het je iets lijkt kun je altijd contact opnemen met degene die de site heeft gemaakt (zie de site) :)
hehe.. okeej.. maar aangezien ji erover agat.. :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 17:46
je hoeft echt voor CDDB geen leden te zoeken, dit is heel bekend en word door heel veel software ondersteund.

nadeel: de bedrijven die dit toepassen in hun software moeten daarvoor geld dokken.

daarom zie je ook dat Nero geen cddb support,maar freedb