My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Tuurlijk, in beeldeigenschapen --> geavanceerd --> monitor kun je aanvinken(of in dit geval uitvinken) dat ie herzten die buiten de range ligt niet aangeeft, schakel dit uit en voila je kunt em hoger zetten
heb ik ook gedaan met mijn monitor op 100Hz.... alleen kreeg ik na 2 maanden een donker lijntje op mijn beeld dus terug gezet op 85 Hz.... geen problemen
heb ik ook gedaan met mijn monitor op 100Hz.... alleen kreeg ik na 2 maanden een donker lijntje op mijn beeld dus terug gezet op 85 Hz.... geen problemen
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Je kunt "Alle modi verbergen die niet geschikt zijn.. [ofzo]" uitvinken bij je instellingen van je monitor.
(weet niet hoe het is in XP, heb hier 98)
Rechtermuisklik op desktop -> eigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> tabblad Monitor -> en dan ergens links in het midden ofzo..
Ik weet niet wat jouw max reso's zijn, maar doe dit alleen als je zeker weet dat jouw monitor het aankan.
* Scipionyx stelt zich niet aansprakelijk voor evt. schade
EDIT: Ordos20 was eerder
(weet niet hoe het is in XP, heb hier 98)
Rechtermuisklik op desktop -> eigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> tabblad Monitor -> en dan ergens links in het midden ofzo..
Ik weet niet wat jouw max reso's zijn, maar doe dit alleen als je zeker weet dat jouw monitor het aankan.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Wie stelt zich hier wel op GOT verantwoordelijk voor scahde door overclocking etc.?Op woensdag 05 juni 2002 11:48 schreef Scipionyx het volgende:
LOL
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Schade? waaraan?
Monitor kan op 1024x768x32 draaien op 115hz (volgens specs)
De matrox G550 kaart weet ik alleen niet, zou daar schade aan kunnen ontstaan door aantal hz op te krikken?
Monitor kan op 1024x768x32 draaien op 115hz (volgens specs)
De matrox G550 kaart weet ik alleen niet, zou daar schade aan kunnen ontstaan door aantal hz op te krikken?
als je niet bij "monitor" maar bij "monitor settings" tabblad kijkt, kun je daar alles tot in detail veranderen. per Hz, schermpositie, etc etc.
Kun je meteen ff een monitorprofiel maken voor na een herinstallatie / overstap naar andere matrox kaart. superhandig.
Kun je meteen ff een monitorprofiel maken voor na een herinstallatie / overstap naar andere matrox kaart. superhandig.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Die G550 van je moet dat makkelijk trekken joh. Op het werk staan er wat met twee 21" Eizo monitoren, bijde op 1600*1200@100hz ofzo
Inderdaad, 800x600 draait hier op 160Hz... (eizo F730)Op woensdag 05 juni 2002 12:27 schreef bart1234 het volgende:
Die G550 van je moet dat makkelijk trekken joh. Op het werk staan er wat met twee 21" Eizo monitoren, bijde op 1600*1200@100hz ofzo
De G550 heeft meer 'rek' dan de meeste monitoren...
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
-display properties
-settings
-advanced
-monitor settings
*nu ga je verder met manier 1 of 2*
*manier 1*
-select customizations from the Matrox list
-selecteer je monitor als hij erbij staat (eventueel anders een vergelijkbare, maar controleer dan wel de refreshrates goed!)
*manier 2*
-adjust the current display mode
-nu kan je Hz voor Hz je refreshrate opschroeven.
Via de gewone windowsmanier werkt imho niet echt lekker, op mijn manier gaat een stuk beter
-settings
-advanced
-monitor settings
*nu ga je verder met manier 1 of 2*
*manier 1*
-select customizations from the Matrox list
-selecteer je monitor als hij erbij staat (eventueel anders een vergelijkbare, maar controleer dan wel de refreshrates goed!)
*manier 2*
-adjust the current display mode
-nu kan je Hz voor Hz je refreshrate opschroeven.
Via de gewone windowsmanier werkt imho niet echt lekker, op mijn manier gaat een stuk beter
Ik heb de instellingen nu veranderd en hij draait nu op 1024x768x32@100hz. Het werkt nu perfect alleen buiten deze instellingen om blijft het aantal hz nog vrij laag.
Omdat Windows XP zelf de drivers heeft geinstalleerd leek het mij verstandig om nieuwe drivers te downloaden. Bij Matrox (voor de G550) kan ik gewoon de nieuwste drivers downloaden voor XP.
Alleen als ik nu bij Philips de drivers download voor de Monitor dan krijg ik alleen de 107P1 en ik heb hier de 107P2. Ik kan op deze site:
http://www.woodwolf.ru/computer/bios_drv/
De juiste drivers wel downloaden, maar die komen niet bij Philips vandaan, zijn dezete vertrouwen?
Omdat Windows XP zelf de drivers heeft geinstalleerd leek het mij verstandig om nieuwe drivers te downloaden. Bij Matrox (voor de G550) kan ik gewoon de nieuwste drivers downloaden voor XP.
Alleen als ik nu bij Philips de drivers download voor de Monitor dan krijg ik alleen de 107P1 en ik heb hier de 107P2. Ik kan op deze site:
De juiste drivers wel downloaden, maar die komen niet bij Philips vandaan, zijn dezete vertrouwen?
Dat had je als eerste al moeten doen!Op zondag 16 juni 2002 22:06 schreef vegterb het volgende:
...Omdat Windows XP zelf de drivers heeft geinstalleerd leek het mij verstandig om nieuwe drivers te downloaden. Bij Matrox (voor de G550) kan ik gewoon de nieuwste drivers downloaden voor XP.....
Just try it!Op zondag 16 juni 2002 22:06 schreef vegterb het volgende:
...Ik kan op deze site:
Pagina: 1