Wireless aansluiting in standaard HUB?

Pagina: 1
Acties:

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Weet iemand of en waar ik informatie kan vinden over de mogelijkheid om in mijn bestaande netwerk een laptop wireless aan te sluiten :? Gisteren hoorde ik van iemand dat er "antennes" zijn die je achterin je hub kan prikken en waarmee je via een wireless PCMCIA kaartje kunt aanloggen op het netwerk.

Mocht dit er niet zijn, heeft iemand een andere oplossing om zonder het kopen van een acces point mijn laptop draadloos in het netwerk te hangen :?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als je direct op je hub een 'uitbreiding' naar WiFi wilt, zul je toch echt een AccessPoint moeten kopen (en dan ook nog eentje die je dus rechstreeks in een hub kunt prikken).

Wil je alleen maar met PCMCIA/PCI aan de gang, dan zul je minimaal 2 kaartjes moeten kopen die in een 'adhoc methode' kunnen werken (vergelijkbaar met een crosskabel bij ethernet).

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 11:45 schreef Koffie het volgende:
Als je direct op je hub een 'uitbreiding' naar WiFi wilt, zul je toch echt een AccessPoint moeten kopen (en dan ook nog eentje die je dus rechstreeks in een hub kunt prikken).

Wil je alleen maar met PCMCIA/PCI aan de gang, dan zul je minimaal 2 kaartjes moeten kopen die in een 'adhoc methode' kunnen werken (vergelijkbaar met een crosskabel bij ethernet).
Vorige week kon je bij mycom goedkope ap en nic kopen wireless

Verwijderd

En zo'n AP doet het prima in een hubje :9~