Zijn hier ook G4 flushers

Pagina: 1
Acties:

• TriAthlon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

TriAthlon

InGeenJeus

Topicstarter
Zo ja dan heb ik even een vraagje over verbetering van de performance....

goed ik hoor het wel .....

-----------------
www.snelheidscontroles.com

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Aangezien niemand reageert doe ik het maar; Geen G4 (helaas) maar ik zou wel je vragen willen aanhoren :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• TriAthlon

TriAthlon

InGeenJeus

Topicstarter
Allereerst vraag ik me af of je de faceless client kunt opstarten (na het rebooten) zonder dat je hem in je startup items ziet staan...???

Voorderest daalt de rekensnelheid enorm als de koe op de achtergrond graast, ik ben benieuwd of ik iets niet goed ingesteld heb
kwa energiebeheer of zo

sja dawazalles eigenlijk

----------
Er gaat niets boven Maastricht

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik heb geloof ik Femme Taken een keer horen zeggen dat hij een transparante icoon voor de koe had waardoor het leek alsof hij hidden was. Weet het niet zeker maar ik denk dat hij zelf of andere die het ook hebben gelezen het zich mischien wel kunnen herinneren....

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Femme scheen toentertijd nogal problemen te hebben om een paar macjes te assimileren omdat de client er telkens afgedonderd werd.

Misschien kan een modje ff 't een en ander vragen en anders moet je eens in de kletsdoos op t.net kijken

• TriAthlon

TriAthlon

InGeenJeus

Topicstarter
Nou iig bedankt voor de reactie alvast, ik zal eens verder speuren ...

---------------------------------------

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ik heb een client op een G4-400 draaien. Doet 3,7 Mkeys/s (met core #3). Jah, het is belachelijk dat ie AL het intel/amd silicium eruit graast, maarja..

Ik heb gewoon de faceless client in de startup folder gezet daar. Degene die erachter werkt is toch niet bijster slim.

En op de achtergrond doet ie even snel als op de voorgrond (naja, hij hapt de idle cycles enzo he, en op de achtergrond is er meestal minder idle time dan op de voorgrond omdat er dan iemand iets aan het doen is op de voorgrond).

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• TriAthlon

TriAthlon

InGeenJeus

Topicstarter
Sja maar die baas van mij is wel bijster slim
en op de voor grond draaien vaak vette CPU-verhittende progs,
maar als ik nou weet hoe ik het pictogram van het prg kan veranderen.... en dan geef ik de alias een vreemde naam...

[ Voor 6% gewijzigd door TriAthlon op 19-10-2012 21:35 ]

Pagina: 1