Humor :?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
In W&G stond een topic over het testen van een flash (intro)...

Nou goed, ik test die flash en zet een reactie:
Ja hij werkt... slotje :P
Hierna even een SM topic geopend. Dit was gewoon humoristisch bedoeld... nu is de reactie van pelle:
Euh, ja dicht. En Marv: slotjes roepen is niet kloek, zou Yellow zeggen.
Moet ik voortaan de "humor" maar achterwege laten?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:31
Slotje roepen is ook errug vervelend, maar 't ging hier dus duidelijk om een grapje.
Nou jah, hij snapte 'm niet helemaal, volgende keer beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mja ook al zie jij het als humor, stel dat iedereen het op die manier in _elk_ topic zou doen....

zou mij rete-irritant lijken, aangezien je het tóch uitlegt als om een slotje vragen ;)

Jij kan het misschien anders bedoelen, maar dat is moeilijk te interpreteren ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 12:33

Pelle

🚴‍♂️

Er is een tijd lang een trend geweest dat bij elke post die waarschijnlijk dicht ging, iedereen ging roepen: Slotjuh!!
De mods zijn allemaal intelligent genoeg om te snappen dat zo'n topic dicht moet, dus dat vragen om slotjes wordt dan min of meer overbodige stemmingmakerij.

Dan kun je het nog zo humoristisch bedoeld hebben, het wordt gewoon niet op prijs gesteld. Als je zo had gereageerd:
Ja hij werkt... :P
Dan was er niks aan de hand geweest :)
Laat de modforce maar bepalen wat een slotje nodig heeft en wat niet, dan voorkomen we daarmee dat users op elkaar gaan flamen en bestoken met 'slotje'-posts.

Bedankt voor je SM-topic, en houd de humor er vooral in, dat kunnen we wel gebruiken in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
Op woensdag 05 juni 2002 11:32 schreef Pelle het volgende:
[uitleg]
Hmz.... ok :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 11:39 schreef Marv het volgende:

[..]

Hmz.... ok :)
Wil ik nog even dit topic aan toevoegen, vandaar dat je een dergelijke reactie kreeg.
[topic=396113].

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
Op woensdag 05 juni 2002 11:40 schreef blackd het volgende:

[..]

Wil ik nog even dit topic aan toevoegen, vandaar dat je een dergelijke reactie kreeg.
[topic=396113].
Wilde toch even behulpzaam zijn voor de topicstarter...

Dat topic over "reacties in 'slechte' topics" heb ik een tijdje geleden nog aangehaald in een SM message toen het speelkwartier was losgebroken in een topic, dus dat ken ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 11:46 schreef Marv het volgende:

[..]

Wilde toch even behulpzaam zijn voor de topicstarter...

Dat topic over "reacties in 'slechte' topics" heb ik een tijdje geleden nog aangehaald in een SM message toen het speelkwartier was losgebroken in een topic, dus dat ken ik wel ;)
Ik probeer aan te geven dat waarschijnlijk door deze regel dit soort (overigens wel leuke) grapjes misschien verkeerd kunnen vallen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1