Toon posts:

Quake III in Direct 3d openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil op mijn school een LAN-party houden, en daarvan gaat dan de opbrengst naar een school in Ghana. Nu wilden we de computers op school gebruiken, maar die videokaarten ondersteunen niet 100% OpenGL. De videokaart is een Trident Blade 3D (ik weet het, de school is arm:D). We wilden oa Quake III gaan doen, maar dat spel start op in OpenGL. In het spel zelf kan je wel veranderen naar Direct 3D, maar dan moet je er wel in komen.
Hoe kan ik zorgen dat het spel het doet? Is er een patch ofzoiets voor, zodat hij in Direct 3D opent?

Ik hoop dat jullie iets weten.

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Nope, niet mogelijk, sorry. Software mode onderstuind Q3A ook niet...

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
idd, Q3 is alleen opengl :{

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22

Sick Nick

Drop the top!

Ga maar unreal tournament doen :) Die kan wel in d3d. Of anders half life, werkt ook en voor een lan game heb je niet eens een key nodig :)

Verwijderd

Topicstarter
we gaan misschien ook UT doen, CS en renegade. En voor de liefhebbers kunnen we ook nog ff THPS3 doen:D. Quake 3 was ook een kewl id, maarja, als het niet kan gaat het niet:'(
thnx voor de snelle replies*D

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
In het spel kun je dat toch ook niet omzetten naar direct3D ?

[offtopic]
Wat betekent in bv quake3 "gl extensions"

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op woensdag 05 juni 2002 12:59 schreef EXE-cuter het volgende:
In het spel kun je dat toch ook niet omzetten naar direct3D ?

[offtopic]
Wat betekent in bv quake3 "gl extensions"
OpenGL is uit te breiden met specifieke commando's voor een bepaalde video kaart, om bepaalde dingen bijv. sneller of makkelijker te kunnen doen.

NVidia heeft bepaalde extensions. Dat de extensions er zijn, is beschreven in de OpenGL standaard, maar WELKE extensions er precies zijn hangt af van de geinstalleerde OpenGL driver / Videokaart driver. Uiteraard zijn deze extensions op te vragen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1