ik heb een pulldown menutje in javascript waar je een meerdere dingen uit kan kiezen, ik zou graag willen weten hoe ik het moet maken dat als ik bijvoorbeeld "Info" selecteer ik dan de info onder dezezelfde pagina te zien krijg.
Kun je ons code/urltje geven?
Ik begrijp namelijk zo weinig van je verhaal...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
http://www.bhv.nl/inschrijfformulier2.htmOp woensdag 05 juni 2002 11:21 schreef Dark Blue het volgende:
Kun je ons code/urltje geven?
een voorbeeld, als bv bedrijfshulpverlening geselecteerd wordt, dat er dan informatie v/d bedrijfshulpverlening cursus onderaan de pagina zou staan
Verwijderd
kan op verschillende manieren: een berg frames met info die je hide / showed, een iframe die steeds een andere pagina laadt (eventueel uit een database ofzo) of dynamisch de boel veranderen door innerhtml te veranderen, maar dat lijkt me wat overbodig
hehe, da's een lekkere voor een n00b 
geef de dropdown een onchange="jouwfunctie();" mee.
in die functie bouw je een actie die een layer kan laten zien.
onderaan je pagina reserveer je ruimte voor die layer en die laat je dus op commando verschijnen.
Een andere optie is dat je de layer vult met text bij het maken van een keuze.
de rest is aan jou
geef de dropdown een onchange="jouwfunctie();" mee.
in die functie bouw je een actie die een layer kan laten zien.
onderaan je pagina reserveer je ruimte voor die layer en die laat je dus op commando verschijnen.
Een andere optie is dat je de layer vult met text bij het maken van een keuze.
de rest is aan jou
thanx voor de reply, ik zal ff kijken....jullie zullen vast nog wel van mij horen
Pagina: 1