Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Bedankt voor de info
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Zeker niet duur, maar dan heb idd weer zo'n duitse... Ik haal hem ook liever in NL...
Hmz, is dat een goeie dan? Ik kan nml er zo 1tje uit Duitsland halen, 2 km en ik sta in Duitsland
XXXVI
Ik weet niet of het een goede is.
Het is in ieder geval geen Medion.
Maar zoals gewoonlijk met de Aldi kun je gewoon binnen 8 dagen terug gaan en je geld terug krijgen als hij niet bevalt (dat is tenminste zo in Nederland).
Laat trouwens even weten als je hem hebt en hoe hij is.
Het is in ieder geval geen Medion.
Maar zoals gewoonlijk met de Aldi kun je gewoon binnen 8 dagen terug gaan en je geld terug krijgen als hij niet bevalt (dat is tenminste zo in Nederland).
Laat trouwens even weten als je hem hebt en hoe hij is.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Kijk wel even op aldi.com of het wel een Aldi Sud is bij je in de buurt. Je hebt namelijk ook Aldi Nord en die zijn niet hetzelfde.
Is die link wel goed? Ik kom bij een Laptop uit namelijk.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
De goede link http://www.aldi-sued.de/produkte.php3?tag=mo&produkt=1Op donderdag 06 juni 2002 09:47 schreef wcduck het volgende:
Is die link wel goed? Ik kom bij een Laptop uit namelijk.
Maar Aldi Sud zit in Zuid-Duitsland dus wel even rekening meehouden.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Pagina: 1