Verwijderd
416mhz met een pci videokaart + voodoo2
met een agp ging ie niet verder als 375, maar ik had destijds ook een LX-scsi onboard, allemaal niet zo geweldig dus
met een agp ging ie niet verder als 375, maar ik had destijds ook een LX-scsi onboard, allemaal niet zo geweldig dus
Als hij echt in zo'n goed mainbord zit gooi de FSB dan in stappen omhoog en kijk tot hoeveel hij (stabiel) gaat. Overclocken gaat op zich altijd wel.
Verwijderd
yep
probeer eerst eens of je de multiplier kan veranderen, misschien is ie nog unlocked bij jou processor (met een beetje geluk)
probeer eerst eens of je de multiplier kan veranderen, misschien is ie nog unlocked bij jou processor (met een beetje geluk)
Koel 
nu nog zien dat hij koel blijft ook
Kan het dat de FAN van de proc niet op 400. rpm draait? maar eerder op +-3333rpm...
of is er dan iets mis met de fan?
nu nog zien dat hij koel blijft ook
Kan het dat de FAN van de proc niet op 400. rpm draait? maar eerder op +-3333rpm...
of is er dan iets mis met de fan?
Ik had een P2 333 die multiplier unlocked was, alleen kon ik de multiplier lager zetten, NIET hoger.
Dat maakt het wel mogelijk om op jouw BX bordje 4*100 ofzo te doen en dan de fsb nog wat verder opkrikken.
Dat maakt het wel mogelijk om op jouw BX bordje 4*100 ofzo te doen en dan de fsb nog wat verder opkrikken.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Pagina: 1