Toon posts:

NAMEZERO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij een tijd geleden bij NAMEZERO aangemeld. Weet iemand hoe lang het duurt totdat je het kan gebruiken???

Verwijderd

Te lang.
Zal me niet verbazen als ze helemaal niet meer antwoorden.
Ik geloof dat trouwens dat hier al meerder threads aan gewijd zijn ??

• roelkw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 14:28
't Kan idd wel even duren. Ik heb gehad dat het echt een maand duurde.
Je hebt nu trouwens ook www.domainzero.com , bieden ook gratis domeinen aan ZONDER RECLAMEBALK, maar dan krijg je wel 15 meeltjes met reclameshit (per dag)

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 20:49 schreef roelkw het volgende:
't Kan idd wel even duren. Ik heb gehad dat het echt een maand duurde.
Je hebt nu trouwens ook www.domainzero.com , bieden ook gratis domeinen aan ZONDER RECLAMEBALK, maar dan krijg je wel 15 meeltjes met reclameshit (per dag)[/quote]Namezero biedt gratiz domijnen aan zonder 15 meeltjes met reclameshit en ZONDER RECLAMEBALK!! Zjek:

|
V

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
<script language="javascript">
<!--
if (top.frames.length != 0)
{
top.location=document.location
}
//-->
</script>

Dat is niet helemaal hetzelfde en het zou dus kunnen dat ze daarom je domain cancellen.

Maar dat domainzero is wel cool, laat ze maar vijftien mailtjes per dag naar null@ sturen, heb ik geen probleem mee.

Ik heb trouwens per ongeluk een business domain in plaats van een private domain aangevraagd (ging ook zo snel), zou dat wat uitmaken?

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 11:16

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

dat van die 15 meeltjes per dag zal wel, maar ik heb er nog 0 gehad? :)

Niet dat ik dat adres vaak check ofzo, en je kan het daarna ook wijzigen.

maar domainzero.com werkt wel :)

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

Wat je moet doen bij namezero is gewoon veel aanvragen en dan komen ze vanzelf wel binnen. Daarnaast is die reclamebalk totaal geen probleem die kan je met een scriptje wegwerken. Dan blijft je domeinnaam zelfs in de adresbalk van IE staan. Dus geen home-directory die hij aangeeft. Gewoon een heuse domeinnaam. Dit is dat scriptje:

"><FRAMESET rows="100%,*" framespacing="0" border="0" frameborder="0"><FRAME
SRC="http://jouw homedirectory"><FRAME SRC=""></frameset>

Bij homedirectory het adres van het start-html bestand en de adresbalk is weg!

Verwijderd

script gaat niet in Forum staan natuurlijk. Voor iedereen die het scriptje wil waarmee je de adresbalk van namezero weg kan krijgen en het domeinnaam-adres in je adresbalk wil blijven behouden, mail mij ff.

trg.jaski@cable4u.nl
Pagina: 1